ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات فنی و تصاویر تلفن هوشمند Meizu MX5 لو رفت

Meizu از جمله کمپانی های چینی است که طی سال های اخیر با ارائه اسمارت فون هایی متنوع و گوناگون توانسته رشدی مطلوب را تجربه نماید و حتی شرکت های بزرگی همچون علی بابا را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

Meizu از جمله کمپانی های چینی است که طی سال های اخیر با ارائه اسمارت فون هایی متنوع و گوناگون توانسته رشدی مطلوب را تجربه نماید و حتی شرکت های بزرگی همچون علی بابا را ترغیب به سرمایه گذاری و شراکت با خود نماید.

برند یاد شده قرار است تنها دو روز دیگر، یعنی در سی ام ماه ژوئن، از محصول جدید خود با نام Meizu MX5 پرده بردارد و درست در آستانه ی این رویداد تصاویر و اطلاعاتی تازه از موبایل مورد بحث به اینترنت راه یافته اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق این اطلاعات همانطوری که انتظار می رفت MX5 به حسگر اثر انگشت مجهز شده و سنسور مذکور در زیر دکمه ی بیضی شکلی که در پایین نمایشگر قرار دارد تعبیه گشته.

موبایل جدید Meizu نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi خواهد داشت و از یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک MT-6795T در کنار پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6200 بهره خواهد برد.

از سایر ویژگی های دیوایس مورد اشاره در بالا نیز می توان به سه گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۱۵۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۰.۱ اشاره کرد.

ناگفته نماند کمپانی Meizu در دستاورد جدید خودش تکنولوژی با عنوان mCharge را به کار بسته که سبب می شود باتری محصول تنها ظرف ۱۰ دقیقه ۲۵٪ شارژ شود.

انتظار می رود MX5 قیمتی معادل ۲۹۰ دلار آمریکا داشته باشد و برای آگاهی از جزئیات دقیق و قطعی آن ظاهراً چاره ای نیست جز اینکه تا سه شنبه هفته جاری منتظر باقی بمانیم.

The-Meizu-MX5-is-photographed-days-before-its-unveiling (1)

The-Meizu-MX5-is-photographed-days-before-its-unveiling (2)

The-Meizu-MX5-is-photographed-days-before-its-unveiling (3)

The-Meizu-MX5-is-photographed-days-before-its-unveiling (4)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • محمد
    محمد | ۷ تیر ۱۳۹۴

    میبینم که از سامی کپی کردن. جلوش مثل گوشی های سامسونگ از اس4 به بعده

  • Mahdi !!!!!!!!!!!
    Mahdi !!!!!!!!!!! | ۷ تیر ۱۳۹۴

    تو ایران هست?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی