ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین جلویی موبایل های مبتنی بر ویندوز 10 موبایل از قابلیت دنبال کردن چهره پشتیبانی می کند

دوربین جلویی دستگاه های موبایل در اغلب موارد رزلوشن دوربین های اصلی شان را ندارند. با این همه، زمان در حال تغییر دادن این قاعده است و شرکت های سازنده دستگاه های موبایل نیز به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

دوربین جلویی دستگاه های موبایل در اغلب موارد رزلوشن دوربین های اصلی شان را ندارند. با این همه، زمان در حال تغییر دادن این قاعده است و شرکت های سازنده دستگاه های موبایل نیز به خاطر توجه و علاقه کاربران به سلفی، اهمیت بیشتری به کیفیت دوربین جلویی موبایل های تولیدی شان می دهند.

حال خبر رسیده که در ویندوز 10 موبایل نیز به این مساله توجه شده است. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در این رابطه بدانید.

براساس گزارشی که امروز در مورد جدیدترین بیلد ویندوز 10 موبایل منتشر گردید، مشخص شد که دوربین جلویی دستگاه های موبایل مبتنی بر این نسخه از سیستم عامل مورد بحث، به نوعی ابزار دنبال کننده چهره مجهز خواهند شد.

در واقع، دوربین تلفن های همراه مبتنی بر ویندوز 10 موبایل، این قابلیت را پیدا می کنند تا چهره فردی که روی نمایشگر نشان داده می شود را دنبال کرده و روی آن فوکوس کنند.

این بدان معنا خواهد بود که اگر دستان شما اندکی لرزش داشته باشند یا اینکه در حین عکس گرفتن عادت دارید به اطراف حرکت نمایید می توانید فوکوس دوربین جلویی موبایل ویندوزی تان را روی چهره خود قرار داده و عکس بهتری با استفاده از آن بگیرید.

این قابلیت قطعا می تواند برای دوست داران به عکس های سلفی مفید واقع شود، هرچند باید منتظر ماند و دید که آیا مایکروسافت امکانات بیشتری را برای کاربران خود در نظر گرفته است یا خیر.

در بیلد جدید ویندوز 10 موبایل همچنین تغییراتی در آیکون دوربین دستگاه به چشم می خورد که این تغییرات این بار نسبت به هر زمان دیگری محسوس ترند. گفتنی است که هم اکنون تاریخ رسمی عرضه این نسخه از ویندوز اعلام نشده، هرچند پیشتر از احتمال انتشار آن در ماه سپتامبر سخن به میان آمده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ارین
    ارین | ۸ تیر ۱۳۹۴

    سونی z3 هم میتونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی