ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Unclouded؛ اپلیکیشنی برای مدیریت کامل بر فضاهای ابری

اگر از پر شدن هارد رایانه یا حافظه داخلی موبایلتان شاکی هستید، شاید بد نباشد که برای ذخیره فایل های حجیم فضاهای ابری را مورد استفاده قرار دهید. سرویس های پردازش ابری همچون دراپ باکس، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر از پر شدن هارد رایانه یا حافظه داخلی موبایلتان شاکی هستید، شاید بد نباشد که برای ذخیره فایل های حجیم فضاهای ابری را مورد استفاده قرار دهید. سرویس های پردازش ابری همچون دراپ باکس، گوگل درایو، وان درایو و ... این روزها به خاطر امنیت بالا، فضای رایگان و قابلیت همگام سازی طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

اپلیکیشن Unclouded که امروز به معرفیش می پردازیم، بیش از همه به کار کسانی می آید که از چندین فضای ابری به طور همزمان استفاده کرده و نیاز به ابزاری دارند که بدون مراجعه به هر یک از این سرویس ها، با آن بتوانند همگی شان را از یک محل مدیریت کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Unclouded از فضاهای ابری دراپ باکس، گوگل درایو، وان درایو، باکس و مگا پشتیبانی به عمل می آورد و امکان جستجو، تحلیل، مدیریت و پاکسازی در کلیه آنها را برای کاربر فراهم کرده.

Unclouded 2

نخستین اقدام شما با ورود به Unclouded، همگام نمودن حساب های کاربریتان در هر یک از فضاهای ابری با اپلیکیشن است. پس از این کار می توانید بدون نیاز به اپلیکیشن های جداگانه یا باز کردن مرورگر، از یک محل به مدیریت کامل این فضاهای ابری بپردازید.

در صفحه Overview اپ می توانید حجم اشغال شده و فضای خالی در هر یک از سرویس های ابری مورد استفاده خود را مرور کرده و ببینید که کدامیک از فایل ها، فولدرها و یا حتی کدام دسته ها (موزیک، فیلم، عکس و غیره)  بیشترین حجم از سرویس ابری را به خود اختصاص داده اند.

یکی از امکانات خوب Unclouded، یافتن فایل های مشابه است. فرض کنید که از یک فایل، چند کپی در وان درایو، دراپ باکس و گوگل درایو دارید. با استفاده از این قابلیت می توانید فایل های مشابه را در کسری از ثانیه پیدا کرده و اضافی ها را پاک نمایید.

از Unclouded می توان به عنوان یک اکسپلورر فضای ابری نیز بهره گرفت. با فایل منیجر این اپ می توانید به سادگی هر چه تمام تر، فایل ها و فولدرها را میان فضاهای ابری جابجا کنید، از آنها کپی بگیرید و با کمترین اتلاف وقت به دسته بندی و منظم کردنشان بپردازید. این اپلیکیشن کاربردی برای کلیه گجت های اندرویدی به رایگان در دسترس قرار گرفته است.

Unclouded

Unclouded

سازنده: Christian Göllner قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حمید
    حمید | ۹ تیر ۱۳۹۴

    مشابهش تو ایفون چیه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی