ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا مسئولیت تولید تلفن هوشمند جدیدش را به فاکسکان می سپارد [شایعه]

چند هفته پیش نوکیا به شکلی کاملاً غیر منتظره اعلام کرد قصد دارد در سال ۲۰۱۶ با ارائه ی محصولی تحت برند خودش رسماً به بازار تلفن های هوشمند بازگردد و مجدداً رقابت در این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

چند هفته پیش نوکیا به شکلی کاملاً غیر منتظره اعلام کرد قصد دارد در سال ۲۰۱۶ با ارائه ی محصولی تحت برند خودش رسماً به بازار تلفن های هوشمند بازگردد و مجدداً رقابت در این عرصه را تجربه نماید.

کمپانی فنلاندی روزگاری سلطان بلامنازع دنیای موبایل محسوب می شد و بر حسب اینکه بسیاری از کاربران از آن دوران خاطرات خوشی دارند خبر بازگشت این برند برایشان با شادی و هیجان همراه بود.

اما بر مبنای اخبار پیشین ظاهراً نوکیا قرار است تنها عهده دار مسئولیت طراحی اسمارت فون جدیدش باشد و تولید و عرضه آن را به یک شریک تجاری دیگر واگذار خواهد کرد؛ شریکی که تا به حال نامش مشخص نشده.

در این میان امروز وب سایت NokiaPowerUser به نقل از منابع خود احتمال داده که این شریک تجاری احتمالاً کمپانی تایوانی فاکسکان خواهد بود.

ناگفته نماند که قبلاً هم فنلاندی ها تولید تبلت محبوب N1 شان را به همین شرکت واگذار کرده بودند و دور از ذهن نیست که اکنون نیز بخواهند تجربه ی شیرین همکاری پیشین را یکبار دیگر تکرار نمایند.

NokiaPowerUser در گزارش خود می افزاید هند، چین و برخی از کشورهای اروپایی اولین بازارهایی محسوب می شوند که شاهد عرضه ی اولین موبایل اندرویدی نوکیا و بازگشتش به صنعت اسمارت فون ها خواهند بود و احتمالاً رفته رفته پای این محصول و حتی محصولات دیگری به سایر بازارهای جهان نیز باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • AP
    AP | ۸ تیر ۱۳۹۴

    من که هر شب جمعه واسه ضعیفه های وابسته به الوپ و بالمر فا تحه میفرستم!
    :)
    به زمین گرم بخورن این دوتا!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی