ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه در مورد باتری و ابعاد نمایشگر موبایل Galaxy S6 edge Plus سامسونگ

چندی است که موج شایعات در مورد موبایل گلکسی S6 edge Plus سامسونگ که قرار است به زودی معرفی گردد، شدت گرفته و امروز گزارش تازه ای از سوی Sammobile منتشر شده که حاوی اطلاعات تازه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

چندی است که موج شایعات در مورد موبایل گلکسی S6 edge Plus سامسونگ که قرار است به زودی معرفی گردد، شدت گرفته و امروز گزارش تازه ای از سوی Sammobile منتشر شده که حاوی اطلاعات تازه ای در رابطه با این محصول است.

بر این اساس، اسمارت فون آتی سامسونگ طولی برابر با 151 میلیمتر و عرضی معادل 73 میلیمتر دارد و علاوه بر این، از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

شایعات اخیر حکایت از آن داشت که Galaxy S6 edge Plus ابعادی برابر با 154.45 در 75.80 در 6.85 میلیمتر دارد که نشان می داد موبایل مورد بحث نمایشگری 5.5 اینچی خواهد داشت.

اما گزارش جدیدی که از سوی Sammobile منتشر گردیده حاوی اطلاعات متفاوتی در رابطه با ابعاد این محصول است و نشان می دهد که طول و عرض این محصول برابر با 151 در 73 است. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ناگفته نماند که تلفن هوشمند گلکسی S6 edge دارای یک نمایشگر 5.1 اینچی با ابعاد 142.1 در 70.1 در 7 میلیمتر است و حال که خبر رسیده طول و عرض آن بیشتر از این میزان است، احتمال آنکه یک نمایشگر 5.5 اینچی برای آن در نظر گرفته شده باشد، چندان هم دور از ذهن نخواهد بود. در نظر داشته باشید که گلکسی نوت 4 با نمایشگر 5.7 اینچی اش ابعادی برابر با 153.5 در 78.6 میلیمتر دارد.

در گزارش جدید حرفی از ضخامت این دستگاه به میان نیامده هرچند که طبق ادعای منابع مطلع، Galaxy S6 edge Plus سامسونگ همراه با یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که اندکی در قیاس با باتری 2600 میلی آمپر ساعتی Galaxy S6 edge بزرگ تر است. از طرفی بزرگ تر شدن ابعاد نمایشگر این محصول کافی است تا مطمئن شویم ظرفیت باتری آن نیز بی آنکه بر ضخامت کلی دستگاه اضافه شده باشد، بیشتر شده.

براساس شایعات قبلی، Galaxy S6 edge Plus سامسونگ از یک چیپست اسنپدراگون 808 کوالکام، 32 گیگابایت حافظه داخلی (احتمالا با همان فناوری ذخیره سازی UFS 2.0 که در موبایل Galaxy S6 مورد استفاده قرار گرفته بود)، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در زمانی که هیچگونه داده ملموسی از این موبایل در دسترس نیست شاید لو رفتن نتایج یک بنچمارک از آن چندان هم خالی از لطف نباشد. در هر صورت به سختی می توان گفت که کدامیک از اطلاعات لو رفته تا به امروز صحت دارند، از همین رو شاید بهتر باشد که اندکی با دیده تردید به ابعاد اعلام شده برای این محصول نگریسته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    هنوز آیفون 2 دوربین نزده ، دارن میگن سامسونگ میخواد ازش کپی کنه 2 دوربین بزنه !

    چقدر منطقی

  • Ehsan_Toosi
    Ehsan_Toosi | ۹ تیر ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا جی ۴ بیشتر ب دلم میچسبه..

  • اشکان
    اشکان | ۹ تیر ۱۳۹۴

    _ گوشی چی خریدی اصغر؟
    _ اس 6 اج پلاس
    _ هااا ؟!؟!
    :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی