ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیویی تازه از موبایل Honor 7 هوآوی، ساعاتی پیش از رونمایی رسمی

تلفن هوشمند Honor 7 هوآوی امشب به وقت آمریکا رونمایی می شود و این درحالی است که تاکنون تصاویر متعددی از این موبایل در فضای مجازی لو رفته و حالا نیز ویدیویی با رزلوشن پایین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تلفن هوشمند Honor 7 هوآوی امشب به وقت آمریکا رونمایی می شود و این درحالی است که تاکنون تصاویر متعددی از این موبایل در فضای مجازی لو رفته و حالا نیز ویدیویی با رزلوشن پایین از آن در شبکه اجتماعی Weibo لو رفته که آن را به صورت تمام و عیار و از جهات مختلف به تصویر می کشد.

لازم است اضافه نماییم که طبق پیش بینی های صورت گرفته، امشب دو نسخه مختلف از این موبایل رونمایی می شود که یکی دارای 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و دیگر چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر خاطرتان باشد هوآوی چندی پیش پرچمدار P8 خود را رونمایی کرد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. اخیرا هم این شرکت قیمت Huawei P8max را اعلام نمود که برابر با 610 دلار برای کاربران چاینا موبایل و China Unicom است.

این موبایل شاید با نمایشگر 6.8 اینچی اش که رزلوشنی برابر با 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 324ppi دارد، بزرگ ترین تلفن هوشمند روی زمین باشد.

اما موبایل Honor 7 هم قابلیت ها و امکانات مختلفی دارد که قطعا می تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد. این موبایل یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل خواهد داشت و از چیپست اختصاصی 64 بیتی هوآوی با نام Kirin 940 بهره می برد.

چون این ویدئو از سوی شرکت سازنده تایید نشده، بهترین راه برای کسب اطلاع از درستی آن، این است که منتطر رونمایی محصول یاد شده بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۶ آبان ۱۳۹۴

    سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید honor 7 گوشی خوبیه بگیرم؟ کیفیت و دوربین برام مهمه و گوشی خوبی باشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی