ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش گلکسی اس ۶ کمتر از انتظار خواهد بود؛ چشم ها به نوت ۵ دوخته شده اند

در ابتدای سال جاری میلادی بود که سامسونگ از گلکسی های جدید پرده برداشت. در آن زمان گمان می رفت که کاربران، واکنشی بسیار عالی نسبت به کهکشانی های جدید سامسونگ داشته باشند که چنین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در ابتدای سال جاری میلادی بود که سامسونگ از گلکسی های جدید پرده برداشت. در آن زمان گمان می رفت که کاربران، واکنشی بسیار عالی نسبت به کهکشانی های جدید سامسونگ داشته باشند که چنین نیز شد.

اما اکنون در حال وارد شدن به سه ماهه سوم از سال میلادی ۲۰۱۵ هستیم و به نظر می رسد در این دوره، آنطور که سامسونگ انتظار دارد، مشتریان به سراغ گلکسی اس ۶ و برادر دو قلویش Edge نخواهند رفت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از یک سو به فصل معرفی آیفون های جدید نزدیک می شویم و از طرف دیگر نیز باید دید خود شرکت کره ای، نوت ۵ را با چه مشخصاتی به بازار معرفی خواهد کرد.

منابع مالی آگاه باور دارند که سامسونگ الکتروتیکز در روز های آتی، گزارش مالی خود را با درآمد ۲.۷۶ الی ۳.۰۳ میلیارد دلاری منتشر خواهد کرد که اگرچه نسبت به دوره ی پیش مشمول رشدی ۲۲ درصدیست، اما در برابر درآمد سال گذشته این شرکت در مقطع زمانی مشابه، از رکودی ۲۴ درصدی بهره برده.

تحلیلگران باور دارند که این آمار و فروش پایین گلکسی اس در روزهای گذشته، به علت حضور قریب الوقوع گلکسی نوت ۵، فبلت بسیار محبوب این شرکت خواهد بود.

از طرف دیگر نیز نباید فراموش کرد که انتظار می رود شرکت مورد بحث به زودی از Galaxy S6 edge Plus رونمایی به عمل آورد که از نسخه اج که اکنون در دسترس کاربران است بزرگتر بوده و باتری قدرتمند تری نیز دارد. همچنین گفته می شود که این موبایل نیز همانند  G4 از ال جی، مشمول سیستم-بر-چیپ ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود.

گلکسی نوت ۵ در هر صورت پیش از آیفون های جدید اپل از راه خواهد رسید و مشخصا شرکت کره ای تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در این رقابت پیروز میدان باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    نباید فروش اس6 رو با آیفون مقایسه کرد ، چرا که سامسونگ مدل های زیادی داره و فروشش بسته به سلیقه کاربرا روی مدل هاش تقسیم میشه اما اپل فقط 2تا محصول داره و همه فروش روی هموناس ، باید فروش آیفون رو با مجموع فروش سامسونگ مقایسه کرد که سامسونگ فروشش بیشتره و اپل سعی داره بهش برسه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی