ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی iBall موبایل جدید خود با دوربین چرخنده ۸ مگاپیکسلی را معرفی کرد

iBall یک کمپانی هندی است که موبایل های خود را صرفا برای کشور هندوستان عرضه می کند و همانند سایر تولید کنندگان مقیم این کشور، سالانه موبایل های بسیاری را نیز توسعه داده و عرضه می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ تیر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

iBall یک کمپانی هندی است که موبایل های خود را صرفا برای کشور هندوستان عرضه می کند و همانند سایر تولید کنندگان مقیم این کشور، سالانه موبایل های بسیاری را نیز توسعه داده و عرضه می نماید.

امروز اما کمپانی iBall از یک موبایل میان رده با نام Andi Avonte 5 و یک دوربین چرخنده پرده برداشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که گفتیم، تلفن هوشمند Andi Avonte 5، از یک دوربین چرخنده (تا ۱۸۰ درجه) در بخش فوقانی خود بهره می جوید که کاربر می تواند سنسور ۸ مگاپیکسلی آن را به عنوان دوربین جلو و یا اصلی مورد استفاده قرار دهد. لازم به ذکر است که چنین قابلیتی پیش از این در موبایل های Oppo N1 و N3 به کار گرفته شده بود.

iBall-Andi-Avonte-5_1-w600

می توان گفت جدا از دوربین جذاب، سایر مشخصات سخت افزاری یادآور موبایلی میان رده هستند. Andi Avonte 5، دربرگیرنده ی یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل بوده و همچنین یک گیگابایت رم دارد. فضای ذخیره سازی موجود در تلفن هوشمند مورد بحث نیز ۸ گیگابایت بوده که کاربر می تواند یک کارت حافظه ۳۲ گیگابایت را نیز به آن اضافه نماید.

Andi Avonte 5 صرفا در نمونه ۲ سیم کارت تولید خواهد شد و از نسل چهارم یا 4G نیز پشتیبانی به عمل نمی آورد. از سوی دیگر یک باتری ۲.۱۵۰ میلی آمپری به همراه اندروید ۴.۴ کیت کت را می توان در آن یافت. همچنین شاهد یک پردازنده ۴ هسته ای بی نام و نشان از مدیاتک هستیم که بر کلاک ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم گشته. جالب اینکه موبایل یاد شده صرفا در رنگ طلایی موجود خواهد بود و قیمتی برابر با ۹۴ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mm98
    mm98 | ۹ تیر ۱۳۹۴

    همچین حالتی دوام نداره.

  • ♥دِ دیجیاتو لاوِِر♥
    ♥دِ دیجیاتو لاوِِر♥ | ۹ تیر ۱۳۹۴

    اگه بشه دوربینشو بین دوسمت گوشی بزاریم خیلی باحال میشه :))
    میتونیم گوشیو مث کنترل تلویزیون بگیریم سمت یه نفر ازش فیلم بگیریم و اون هم متوجه نشه :)))) :D

  • Morteza
    Morteza | ۹ تیر ۱۳۹۴

    نوکیا ازین کارا خیلی میکرد
    نوکیا برگرررررررررررد :(

  • علی
    علی | ۹ تیر ۱۳۹۴

    من همچین نظریه ای برا چرخش دوربین داشتم و میدونستم که استفاده میشه خیلی راحت دوربین پشت گوشی 16 یا 20 مگاپیکسل باشه از همون دوربین با کیفبت بالا سلفی با کیفیت هم میگیری با یه چرخش حتی یه نظریه دیگه داشتم که گوشی رو طوری بسازی که بشه مث ساعت به دست ببندی که چند وقت پیش سامسونگ ویدیو ساخت همچین موبایلی در آینده رو بیرون داد نمیخوام از خودم تعریف کنم و بلوف بزنم میخوام بگم تو ایران هم خیلی جوان خلاق هست که میتونستن جابز ایران بشن چه فایده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی