ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست سقوط دیجیاتو: LG G Flex 2

جی فلکس 2 (بررسی دیجیاتو) را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین موبایل های ال جی دانست. این دستگاه به لطف نمایشگر خمیده ای که دارد، از ارگونومی خاصی بهره می برد و تجربه ای ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۲۲:۰۰

جی فلکس 2 (بررسی دیجیاتو) را شاید بتوان یکی از متفاوت ترین موبایل های ال جی دانست. این دستگاه به لطف نمایشگر خمیده ای که دارد، از ارگونومی خاصی بهره می برد و تجربه ای متفاوت از سایر موبایل های موجود در بازار را به کاربر ارائه می دهد.

ال جی قابلیت های جالبی را برای این دستگاه در نظر گرفته است؛ برای مثال G Flex 2 می تواند در برابر فشار ۱۰۰۰ پوندی از خود مقاومت نشان دهد و همچنان خمیدگی خود را حفظ نماید. بدنه پشتی این دستگاه نیز بافتی ترمیم پذیر دارد و می تواند خط و خش های کوچک را محو نماید.

بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا در ادامه تست های سقوط دیجیاتو، استحکام G Flex 2 را مورد آزمایش قرار دهیم. ویدیو این دراپ تست را در ادامه از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • papar
    papar | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    بابا ایول دارید دمتون گرم من عاشق این کارای اسمش smash هستم هم من خیلی دوس دارم وهم میلیون ها نفر دیگه تو هر حایی ولی نه مصل یه جنون من به شخصه دیوانه ی این کارام دمتون گرم کار به جایی رسید که همون طور ک دوستمون پست کرده ود جی ام اس ارنا هم منتشر کرده دوباره این ویدیو رو ایول. اون دوستان عزیزی هم که دارن قش می کنن چرا اینکارو کردید چرا نداره عشقش کشید اصلا تعجب نداره عالی بود همین دیجیاتو که پرچمو داره میبره بالا ایولا......✔✅☑

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی