ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جدیدی را برای گلکسی A8 توسعه داده است

در روزهای گذشته، خبر و تصاویری در خصوص جدید ترین موبایل سری A از خانواده گلکسی به نام A8 را برایتان منتشر نمودیم. تلفن همراهی که مشخصا برای سامسونگ، بسیار با اهمیت خواهد بود زیرا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در روزهای گذشته، خبر و تصاویری در خصوص جدید ترین موبایل سری A از خانواده گلکسی به نام A8 را برایتان منتشر نمودیم. تلفن همراهی که مشخصا برای سامسونگ، بسیار با اهمیت خواهد بود زیرا  با ضخامت ۵.۹ میلیمتر، باریک ترین موبایل ساخته شده به دست این شرکت است.

خبر جدید اما در مورد گلکسی A8، مربوط به دوربین آن است؛ گفته می شود دوربین اصلی این موبایل دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بوده که به همان خوبی گلکسی اس ۶ می تواند تصویر برداری کند. سنسوری که این بار از سوی سونی ساخته نشده و با کد آشنای IMX240 نیز همراه نیست؛ بلکه ساخته ی خود کره ای ها در خانه است و ISOCELL LSI3P3 نام دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برای ساخت گلکسی A8، مهندسان سامسونگ تلاش بسیاری کرده اند تا ماژول دوربین را در اندازه ای کوچکتر توسعه دهند.

این اتفاق بالاخره با ISOCELL LSI3P3 روی داد و مهندسان شرکت کره ای قادر گشته اند تا ضخامت ماژول یاد شده را به شکل قابل توجهی کاهش دهند و به ۵ میلیمتر برسانند؛ برای مقایسه، IMX240 از سونی که توجهات بسیاری را به خود جلب نموده و در پرچمداران جدید سامسونگ نیز به کار رفته، ضخامتی برابر با ۶.۸ میلیمتر دارد. کره ای ها در اصل با ابتکار خود موفق گردیده اند ضخامت سنسور را تا ۲۶ درصد کاهش دهد.

Samsung-Galaxy-A8-16MP-Camera-Sensor (1)-w600

مشخصات دیگر اما همچنان مانند پیش هستند؛ A8 از یک نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p به همراه یک چیپست اسنپدراگون هشت هسته ای ۶۱۵ با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی بهره می برد.

اتصالات نسل چهارم نیز در این موبایل پشتیبانی شده و جالب اینکه شرکت کره ای قادر گشته یک باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری را در بدنه ای ۵.۹ میلیمتری جای دهد. همچنین گفته شده که این موبایل از همان ابتدا به اندروید ۵.۱.۱ مجهز است و رابط کاربری جدید تاچ ویز نیز در آن موجود خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • borna_talebi
    borna_talebi | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    نمیتونم خوبه یا نه اما اندازه پیکسل های سامی کوچکتره. غیر از اون قیمت سنسور سونی خیلی پایین تره.براى همین imx 240اینقدر محبوبه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی