ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخش Xbox به زودی در دسترس کاربران ویندوز 10 قرار می گیرد

مایکروسافت سخت در تلاش است تا هر چه زودتر، قابلیت های بیشتری از ویندوز 10 را آماده کرده و در نسخه اصلی بگنجاند تا آخرین نسخه از ویندوز که حالا به عنوان یک سرویس، و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ تیر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

مایکروسافت سخت در تلاش است تا هر چه زودتر، قابلیت های بیشتری از ویندوز 10 را آماده کرده و در نسخه اصلی بگنجاند تا آخرین نسخه از ویندوز که حالا به عنوان یک سرویس، و نه محصول عرضه می شود را در بهترین حالت ممکن به بازار بفرستد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکس باکس روی ویندوز چندین بخش را شامل می شود. در قسمت My Games (مانند بخش Library در استیم)، بازی های خریداری شده از ویندوز استور لیست می شوند. می توانید بازی های خود را که از طرق دیگری خریداری کرده اید هم به این بخش بیفزایید. هر بازی، هاب مخصوص به خود را دارد و شما می توانید تصاویر، ویدیوها و اچیومنت های خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

آواتارهای اکس باکس روی پی سی نیز در دسترس خواهند بود. از این پس هر کاربر ویندوز می تواند همانند اکس باکسی ها برای خود یک آواتار مخصوص داشته باشد.

اگر اکانت اکس باکس دارید، می توانید از طریق این برنامه وارد اکانت خود شوید و اگر هم ندارید، به همین شیوه می توانید یکی برای خود بسازید.

جالب اینجاست که در پست میجر نلسون، نامی از استیم به میان نیامده. استیم به عنوان بزرگترین توزیع کننده بازی و متولی پلتفرم پی سی، نقش پر رنگی دارد و پی سی گیمرهای امروزی، بیشتر اوقات گیمینگ خود را در استیم سپری می کنند. اسپنسر حتی در مراسم معرفی ویندوز 10 هم روی استیج، تعامل استیم و ویندوز 10 را به نمایش گذاشت.

کاربرانی که بیلد 10158 ویندوز 10 را روی کامپیوتر خود نصب دارند، به زودی آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. آپدیت جدید، بخش اکس باکس را به طور اتوماتیک در قسمت اپلیکیشن های ویندوز 10 در ویندوز استور نصب می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • mortezaall(mutd)
    mortezaall(mutd) | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    ۴:۲۸
    کاشان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی