ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پرسه در اعداد؛ معرفی بازی Numerity

تایپوگرافی سبکی از هنر است که هنرمند در آن می کوشد تا از چینش خاص حروف و اعداد، یک تصویر قابل درک برای بیننده بیافریند. بازی Numerity برای علاقه مندان به این سبک هنری منحصر به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

تایپوگرافی سبکی از هنر است که هنرمند در آن می کوشد تا از چینش خاص حروف و اعداد، یک تصویر قابل درک برای بیننده بیافریند. بازی Numerity برای علاقه مندان به این سبک هنری منحصر به فرد طراحی شده؛ عنوانی که باید در آن برای فاش شدن راز تصویر پنهان، در دریایی از اعداد به جستجو بپردازید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Numerity بیش از آنکه یک بازی باشد، یک تابلوی نقاشی زنده در صفحه نمایش موبایل شماست و در عین سرگرم کننده بودن، کوشش کرده تا فضایی آرامش بخش را برای کاربرانش فراهم کند.

Numerity 2

تصاویر پنهان در Numerity از دسته های مختلفند: آدم ها، حیوانات، گجت ها، علائم زندگی روزمره و ... مواردی هستند که در پشت هزاران عدد پنهان شده اند و کشف و تکمیل این تصاویر کاریست که شما در بازی انجام می دهید.

روند بازی هم بدین شکل است که در هر مرحله، پیدا کردن اعداد به خصوصی از میان صدها عدد موجود در صفحه از شما خواسته می شود. بعضی از این اعداد درشتند و ساده پیدا می شوند، اما بعضی از آنها بسیار کوچکند و لا به لای اعداد بزرگتر پنهان شده اند و باید با دقت و تلاش بیشتری آنها را جستجو کنید.

Numerity 3

برای تکمیل هر تصویر، باید تعداد مشخصی از اعداد را پیدا کنید تا مرحله به اتمام برسد. حالا که راز تصویر پنهان شده در پشت اعداد فاش شد، می توانید آن را در فیسبوک و توئیتر با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

از موزیک لایت و بی نظیر پس زمینه بازی هم نمی توان سخن نگفت. این موزیک آرامش بخش هم لذت بازی را دوچندان کرده و هم به طور موثری شما را در تمرکز بر کشف اشیا یاری می دهد. Numerity را می توانید در موبایل های اندرویدی و آیفون و آیپد تجربه کنید.

Numerity - Find images in numbers

Numerity - Find images in numbers

سازنده: .Zedarus Entertainment Ltd قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 99 سنت) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 46.2 / 27.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ابوذر
    ابوذر | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    این بازی هایی که فروشی هستند رو چطوری باید نسخه کاملشو خریداری کرد با مستر و ویزا؟

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    داره میره برای دانلود ممنون بابت معرفیش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی