ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Insave؛ اپلیکیشنی برای دانلود و پست مجدد تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام

اینستاگرام این روزها بهشت واقعی علاقه مندان به عکاسی است. روزانه هزاران عکس و ویدئوی جذاب را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار می بینیم که بعضی از آنها حقیقتا ارزش ذخیره سازی و حتی پست مجدد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اینستاگرام این روزها بهشت واقعی علاقه مندان به عکاسی است. روزانه هزاران عکس و ویدئوی جذاب را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار می بینیم که بعضی از آنها حقیقتا ارزش ذخیره سازی و حتی پست مجدد در اکانت شخصیمان را دارند.

همانطور که می دانید، ذخیره مستقیم عکس و ویدئو و اشتراک گذاری آنها جز قابلیت های اینستاگرام نیست و برای این منظور باید از اپلیکیشن های مخصوص این کار بهره بگیریم. Insave نمونه بسیار مناسبی از آنهاست که بدون پرداخت هزینه و ثبت واترمارک این کارها را برایتان انجام می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برای استفاده از Insave باید در ابتدا وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. حالا با فشردن آیکن سه نقطه در زیر هر عکس یا ویدئو، می بایست گزینه Copy Share URL را انتخاب کرده و حالا اپلیکیشن را باز کنید.

Insave به طور خودکار این لینک کپی شده را به فیلد دانلود می افزاید و حالا کافیست که با مراجعه به منوی دانلود، نسبت به ذخیره سازی این ویدئو یا تصویر در حافظه موبایل اقدام کنید. پست مجدد تصویر با Insave هم کار آسانی است، با مراجعه به منوی Save & Repost و فشردن آیکن فلش دوگانه، تصویر یا ویدئوی مورد نظر وارد ادیتور اینستاگرام شده و حالا می توانید در صورت تمایل با اعمال ویرایش آن را در صفحه شخصی خود بارگذاری نمایید.

بهترین نکته در مورد Insave، عدم افزودن واترمارک به تصاویر و ویدئوهای ذخیره شده است و ضمنا هیچ گونه افت کیفیتی را با ذخیره محتوا مشاهده نمی کنید. این اپ کاربردی را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی خود داشته باشید.

Insave-Download for Instagram

Insave-Download for Instagram

سازنده: RC PLATFORM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • جوجو
    جوجو | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    این نرم افزارو برای کامپیوتر و لب تاب هم میشه استفاده کرد؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی