ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا در ۳ ماهه دوم سال جاری میلادی ۱۱۵۰۰ خودرو به فروش رسانده است

تسلا موتورز اخیرا گزارش مالی تازه خود را منتشر کرده و بر اساس آنچه در این گزارش مشاهده می شود، این سازنده خودروهای برقی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق شده ۱۱.۵۰۷ دستگاه از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

تسلا موتورز اخیرا گزارش مالی تازه خود را منتشر کرده و بر اساس آنچه در این گزارش مشاهده می شود، این سازنده خودروهای برقی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق شده ۱۱.۵۰۷ دستگاه از سدان مدل S خود را به فروش برساند که بیشترین میزان فروش این محصول از زمان ارائه به بازار تاکنون به شمار می رود. در گزارش ۳ ماهه نخست امسال نیز تعداد فروش این خودرو ۱۰.۰۳۰ عدد ذکر شده بود که در مجموع فروش سال ۲۰۱۵ مدل S را به رقم ۲۱.۵۳۷ می رساند.

این شرکت همچنین اعلام کرده قصد دارد در سال جاری آمار فروش خود را به ۵۵.۰۰۰ دستگاه برساند، البته در این آمار مدل X نیز در نظر گرفته شده که خودروی SUV و جدید این کمپانی است که قرار است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار ارائه شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر تسلا بتواند مانند نیمه ابتدایی امسال، در ۳ ماهه های سوم و چهارم نیز به افزایش ۱۰۰۰ عددی تعداد فروش مدل S ادامه دهد، تعداد فروش این خودرو در نهایت به حدود ۴۷.۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۵ می رسد که هنوز با رقم ۵۵ هزار اعلام شده توسط این سازنده فاصله نسبتا زیادی دارد.

اما همانطور که گفته شد این خودروساز برای رسیدن به هدف خود روی مدل جدید نیز حساب باز کرده است. مدل بسیار موفقی که بطور خاص با درنظر داشتن خریداران خانم طراحی و ساخته شده و بیش از نیمی از سفارش های خرید آن نیز توسط خانمها ثبت شده است. چنین استراتژی ای کاملا موفقیت آمیز به نظر می رسد چرا که به گفته ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، تمام ۲۳.۰۰۰ دستگاه ظرفیت تولید سال ۲۰۱۵ این مدل تا پیش از ماه نوامبر سال گذشته پیش خرید شده است.

در نهایت می توان گفت موفقیت تسلا کاملا به مدل X بسته است، چرا که اگر این شرکت بتواند بدون ایجاد کاهش در تولید مدل S، تعداد مورد نظر خود از مدل X را نیز تولید کند، هدف فروش این شرکت محقق خواهد شد، اما در صورتی که مشکلی در روند تولید یا تحویل مدل جدید SUV پیش آید، این خودرو بجای عامل موفقیت تبدیل به عامل شکست شده و باعث از بین رفتن جذابیت تسلا برای سرمایه گذاران و کاهش قیمت سهام این شرکت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • 0sec
    0sec | ۱۳ تیر ۱۳۹۴

    من که اکانت دارم
    چرا باید توسط ادمین تایید شود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی