ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد دفعات نصب مرورگر کروم روی ابزارهای اندرویدی از مرز ۱ میلیارد بار گذشت

فروشگاه نرم افزاری گوگل در طی سالها بطور دائم گسترده تر شده و اکنون بیش از یک میلیون اپلیکیشن در دسته های مختلف و برای رفع هر نوع نیازی روی آن وجود دارد که روز به روز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ تیر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

فروشگاه نرم افزاری گوگل در طی سالها بطور دائم گسترده تر شده و اکنون بیش از یک میلیون اپلیکیشن در دسته های مختلف و برای رفع هر نوع نیازی روی آن وجود دارد که روز به روز نیز به تعداد آنها افزوده می شود. اما برخی اپلیکیشن ها نیز وجود دارند که تقریبا همه کاربران به آنها احتیاج دارند و این همان نرم افزارهایی هستند که آمارهای تعداد دانلود و نصب را دائما جابجا می کنند.

البته با در نظر گرفتن تمام این موارد بازهم رسیدن به آماری مثل یک میلیارد نصب برای هر اپلیکیشنی موفقیت بزرگی به شمار خواهد رفت، حتی اگر به دست بزرگترین و مشهورترین کمپانی ها ساخته شده باشند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مرورگر گوگل کروم یکی از این اپلیکیشنهایی است که اخیرا به آمار نصب یک میلیاردی دست یافته. هرچند این اولین نرم افزار این شرکت نیست که به چنین موفقیتی دست پیدا می کند، اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که مرورگر های بسیاری روی این فروشگاه با کروم رقابت می کنند که بسیاری از آنها از سابقه بیشتری نیز نسبت به مرورگر گوگل برخوردار هستند مانند Dolphin Browser که تقریبا از ابتدای ظهور اندروید وجود داشته است.

هفته پیش نیز اپلیکیشن دیگر گوگل یعنی Hangouts آمار یک میلیارد نصب را از سر گذرانده بود و حالا با اضافه شدن کروم، تعداد کل نرم افزارهایی که تا کنون به این موفقیت رسیده اند به عدد ۱۲ می رسد، که نشان می دهد رسیدن به چنین آماری تا چه حد سخت و نادر است.

گفتنیست گوگل و فیس بوک موفقیت فوق را بین یکدیگر تقسیم کرده و ۹ اپلیکیشن از این تعداد از جمله YouTube, Gmail, Maps, Play Books و +Google ساخته گوگل بوده و ۳ نرم افزار باقی مانده نیز Facebook Messenger، Facebook و Whatsapp هستند که به این شبکه اجتماعی تعلق دارند.

انتظار می رود اپلیکیشن بعدی که به تعداد نصب ۱ میلیاردی برسد نیز Street View باشد و در نتیجه می توان انتظار داشت حداقل فعلا چنین موفقیتی بین این ۲ غول تکنولوژی آمریکایی تقسیم شده باقی بماند و رقیب دیگری یارای بدست آوردن سهمی از آن را نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    از وقتی cm browser رو نصب کردم کمتر میرم سراغ کروم اما خب بازم تو گوشیم هستش پون میدونم کارم بهش میوفته

  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    مرور صفحات وب بدون کروم! خیلی سخته! مرورگرهای خوب کم نیستن اما کروم واسه من یه حسی مثه خونه داره! آشنا و گرم و صمیمی و راحت و دوست داشتنی

  • ABBAS
    ABBAS | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    یه زمانی90 درصد گشت و گذارهای اینترنتیم با کروم بود
    اما الان با موزیلاست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی