ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه از موبایل تایزنی Z3 سامسونگ

سامسونگ پس از ماه ها کار و تلاش برای توسعه سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به تایزن بالاخره Z1 را عرضه کرد؛ موبایلی اقتصادی که برای رقابت با تلفن های همراه ارزان قیمت مبتنی بر ویندوز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سامسونگ پس از ماه ها کار و تلاش برای توسعه سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به تایزن بالاخره Z1 را عرضه کرد؛ موبایلی اقتصادی که برای رقابت با تلفن های همراه ارزان قیمت مبتنی بر ویندوز فون و اندروید در بازارهای در حال توسعه نظیر هند و بنگلادش ارائه گردید.

هیچکس انتظار نداشت که این محصول فروش خوبی را تجربه نماید اما هیمنطور شد و سامسونگ توانست بیش از یک میلیون دستگاه Z1 را ظرف تنها شش ماه از زمان عرضه اش به فروش برساند.

این موبایل همچنین موفق شد عنوان پرفروش ترین را در طول سه ماهه نخست سال 2015 در بنگلادش به خود اختصاص دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

زمان عرضه دومین تلفن هوشمند تایزنی که احتمال می رود Z3 نام داشته باشد، فرا رسیده است. سایت Sammobile اعلام کرده که موفق شده به اطلاعاتی اختصاصی در رابطه با این محصول و خصوصیات آن دست پیدا کند که بر این اساس Samsung Z3 (با شماره مدل SM-Z300H) از نسخه 2.4 سیستم عامل تایزن بهره می برد و دارای یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی Super AMOLED است.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این موبایل می توان به چیپست چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی Spreadtrum SC7730S، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود که با در نظر گرفتن این امکانات می توان گفت نسبت به Z1 قوی تر است.

توانمندی های تصویر برداری این دستگاه نیز دستخوش تغییرات خوبی خواهند شد چراکه یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلاش LED و همچنین یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی برای قسمت جلوی آن در نظر گرفته شده است.

هر دوی این دوربین ها دارای حسگرهای 1/4 اینچی خواهند بود که با تاملی کوتاه در خواهید یافت اغلب اسمارت فون های عرضه شده اخیر از سوی این کمپانی کره ای مجهز به دوربین های جلویی قدرتمند با رزلوشن بالا هستندو برای سلفی دوستان ارائه شده اند.

طول بدنه این موبایل برابر با 141.5 میلیمتر، عرض آن 70 و ضخامتش 9.5 میلیمتر خواهد بود و وزنش نیز چیزی در حدود 140 گرم اعلام گردیده. محصول یاد شده علیرغم امکانات سطح متوسط خود از یک باتری نسبتا بزرگ 2600 میلی آمپری بهره می برد.

چون سامسونگ بازارهای نوظهور محصولات اقتصادی را هدف قرار داده، انتظار می رود که Z3 یک اسمارت فون دو سیم کارتی باشد. براساس گزارشات قبلی، این موبایل حدودا در نیمه دوم سال 2015 رونمایی خواهد شد که هم می تواند همین ماه باشد و هم یکی از روزهای باقی مانده از سال جاری میلادی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    از تایزن خوشم اومده هستشم که لینوکسه

    امید وارم اپ هاش مثه اندروید فراوون شه
    اون موقس که دیگه میتونیم بگیم رقیب جدی برا اندرویده چون هسته هر دو لینوکسه

    • suger man
      suger man | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

      از اپهای اندروید پشتیبانی میکنه :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی