ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر HTC Aero نیز همانند دوربین آن به شکل مطلوبی بهبود یافته است

همانطور که آمار و ارقام حکایت می کنند فروش تلفن هوشمند One M9‌ (بررسی دیجیاتو) بسیار ناامید کننده بوده و همین امر سبب گشته تا HTC فشار مضاعفی را برای ارائه پرچمداری جدید و بازنگری شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

همانطور که آمار و ارقام حکایت می کنند فروش تلفن هوشمند One M9‌ (بررسی دیجیاتو) بسیار ناامید کننده بوده و همین امر سبب گشته تا HTC فشار مضاعفی را برای ارائه پرچمداری جدید و بازنگری شده احساس نماید.

ناگفته نماند تایوانی ها باید محصولی را آماده سازی کنند که تاب رقابت با نسل بعدی موبایل های برتری که پائیز امسال به بازار می آیند، یعنی نوت ۵ از سامسونگ و آیفون ۶ اس از اپل را داشته باشد. در همین راستا آنها اعلام نموده اند تا ماه اکتبر از اسمارت فونی تحت برند Hero پرده برخواهند داشت که به شکل کامل در طراحی اش بازنگری شده و ضعف های پیشین نیز تماماً در آن برطرف گشته اند.

امروز جزئیات تازه ای در رابطه با این موبایل فاش شده است، با دیجیاتو همراه باشید.

چند روز قبل گزارشی منتشر شد که از مجهز گشتن پرچمدار مورد بحث به دوربینی با امکان ثبت و ذخیره سازی تصاویر با فرمت های خام سخن به میان می آورد و گفته می شد با دارا بودن گشودگی دهانه لنز f/1.9 عکس برداری در شرایط نوری نامناسب را به مراتب بهبود خواهد بخشید.

اکنون منابعی که اطلاعات دوربین HTC Aero را فاش ساخته بودند، ذکر کرده اند که موبایل مذکور از نمایشگری با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره خواهد برد، هر چند که سایز آن هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

برند تایوانی مورد بحث در رابطه با پرچمدار فعلیش یعنی One M9، ترجیح داده بود تا آن را با صفحه نمایشی دارای کیفیت FHD‌ روانه ی بازار کند که به باور بسیاری این تصمیم اشتباه بزرگی محسوب می شد، اما اندکی بعد One M9+ با نمایشگری QHD رونمایی گشت تا قدری از انتقادها کاسته گردد.

منابع نزدیک به HTC افزوده اند نمایشگر پرچمدار جدید علاوه بر رزولوشن QHD دارای شیشه ۲.۵D (اطلاعات بیشتر در مورد این نوع شیشه ها) خواهد بود که به وسیله گوریلا گلس ۴ نیز مورد حفاظت قرار گرفته است.

به یقین هر چه زمان سپری می شود جزئیات بیشتری در رابطه با HTC Aero فاش می گردد و البته کسی چه می داند شاید همانند One M9 پیش از رونمایی رسمی بتوانیم آن را به صورت کامل و واضح در یک ویدئوی نگاه نزدیک مشاهده نماییم. نظر شما در رابطه با این پرچمدار چیست و فکر می کنید قادر خواهد بود شرایط را برای تایوانی ها تغییر دهد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sky watcher
    sky watcher | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    با این که به شخصه خیلی به برند htc اعتقاد دارم و اولین گزینه من برای خرید بوده همیشه
    ولی به نظرم بجز کیفیت ساخت توی هیچ زمینه ای در مقابل رقبا حرفی برای گفتن نداره ...
    حیف ...
    باید ی تکون حسابی به خودش بده ...

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    شدیدا دنبال این بودم ک m9 رو بخرم ولی دوربینش نا امیدم کرد.امیدوارم این aero فوق العاده ظاهر بشه تا هم ما ی گوشی خوب بخریم هم htc به سوددهی برسه.هم شرکت گارانتی خوشحال بشه.هم دلال ها خوشحال بشن و هم هم هم.(چقدر هم!!!)

  • milad.tech
    milad.tech | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    HTC علاوه بر دوربین بهتر ؛ نمایشگر بهتر و باتری بهتر هم میخوایم.
    پردازنده رو هم یکاری بکن اینقد داغ نکنه.
    امیدوارم نمایشگر فقط اسم QHD رو به یدک نکشه مثل G3 و واقعا با کیفیت باشه مثل G4 و S6
    و اگر هم FULL HD میذاره مثل Z3 و +Z3 واقعا با کیفیت باشه.

  • حمید
    حمید | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    امیدوارم بترکونه...

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    HTC Aero یا hero ؟؟ توی متن اسم دو تا ذکر شده / امروز سایت کلن تخته گاز می ره

مطالب پیشنهادی