ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری جدید و دقیق تر از تلفن هوشمند گلکسی A8 سامسونگ

هر چند سامسونگ هنوز حتی در دست توسعه بودن تلفن هوشمند گلکسی A8‌ را تائید نکرده ولی شواهد نشان می دهند که احتمالاً به زودی این محصول رسماً رونمایی خواهد شد. ماه گذشته ابتدا اخباری ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

هر چند سامسونگ هنوز حتی در دست توسعه بودن تلفن هوشمند گلکسی A8‌ را تائید نکرده ولی شواهد نشان می دهند که احتمالاً به زودی این محصول رسماً رونمایی خواهد شد.

ماه گذشته ابتدا اخباری در رابطه با کسب مجوزهای لازم برای موبایل مورد بحث از طریق نهادهای چینی انتشار یافت و بعد هم یک ویدئوی نگاه نزدیک به آن لو رفت. در همین راستا ظاهراً امروز هم سایتی با عنوان PC Online توانسته به باریک ترین تلفن هوشمند آتی سامسونگ دست پیدا کند و تصاویری کاملاً واضح و دقیق از آن را بر روی اینترنت قرار دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که در گزارش های پیشین نیز آمده دستاورد جدید کره ای ها ابعادی برابر با ۱۵۸ در ۷۶.۷۷ در ۵.۹۴ میلیمتر دارد و با ظاهری تا حدی شبیه گلکسی اس ۶ اطرافش را نواری فلزی فرا گرفته و شرکت سازنده برای آن مشخصه هایی نزدیک به یک میان رده ی خوب را فراهم ساخته است.

گلکسی A8 به یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ در کنار ۲ گیگابایت حافظه ی رم تجهیز گشته و از ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

نمایشگر این محصول ۵.۷ اینچی و از نوع Super AMOLED خواهد بود که کیفیتی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را مقابل چشمان کاربر قرار می دهد، ضمن اینکه در پایین دیوایس نیز یک اسکنر اثر انگشت تعبیه گشته است.

گمان می رود برای گلکسی A8 قیمتی ۵۰۰ دلاری در نظر گرفته شده باشد و عرضه ی آن ابتدا از چین آغاز گشته و کمی بعد شاید شاهد حضورش در بازارهای اروپا، آمریکا و برخی از کشورهای آسیایی باشیم. نظر شما در رابطه با این موبایل جدید سامسونگ چیست و آیا فکر می کنید هزینه ی ۵۰۰ دلاری برای خریدش به صرفه باشد؟

Samsung-Galaxy-A8 (2)

Samsung-Galaxy-A8 (3)

Samsung-Galaxy-A8 (4)

Samsung-Galaxy-A8 (5)

Samsung-Galaxy-A8 (6)

Samsung-Galaxy-A8 (7)

Samsung-Galaxy-A8 (8)

Samsung-Galaxy-A8 (9)

Samsung-Galaxy-A8 (10)

Samsung-Galaxy-A8 (11)

Samsung-Galaxy-A8 (12)

Samsung-Galaxy-A8 (13)

Samsung-Galaxy-A8 (14)

Samsung-Galaxy-A8 (15)

Samsung-Galaxy-A8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • javad
    javad | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    خداکنه عین نوت 7 نشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی