ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به مشخصات سخت افزاری فاش شده دو موبایل شیائومی Mi 5 Plus و Mi 5

به زمانی نزدیک می شویم که پرچمدار فعلی شیائومی به نام Mi 4، در حال رسیدن به تولد یک سالگی خود بوده و وقتش رسیده تا شاهد معرفی نسل جدید آن باشیم. اخیرا مشخصات منتشر شده موبایلی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

به زمانی نزدیک می شویم که پرچمدار فعلی شیائومی به نام Mi 4، در حال رسیدن به تولد یک سالگی خود بوده و وقتش رسیده تا شاهد معرفی نسل جدید آن باشیم.

اخیرا مشخصات منتشر شده موبایلی موسوم به شیائومی Mi 5 را برایتان نقل کرده بودیم اما اکنون در کنار نمونه اصلی، تصویر جدیدی در شبکه اجتماعی بزرگ کشور چین به نام Weibo منتشر گشته که در آن برخی از مشخصات موبایل Mi 5 Plus نیز فاش شده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود شیائومی Mi 5 از یک نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن ۲k بهره خواهد برد که در واقع در صفحه نمایشی با این ابعاد و رزولوشن، چگالی ۵۶۵ پیکسل را به ارمغان خواهد آورد که در واقع یکی از بهترین های بازار محسوب شده و صرفا از گلکسی های جدید که از چگالی ۵۷۷ پیکسل در هر اینچ برخوردار هستند کمتر است.

گفته می شود Mi 5 با اسنپدراگون ۸۱۰ همراه خواهد بود که البته با توجه به مشکلات اخیر این سازنده با کوالکام در خصوص تولید گرمای بیش از اندازه چیپست مذکور در Mi Note Pro، انتخابی عجیب به شمار می رود.

دوربین اصلی موبایل یاد شده از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار بوده که قادر به ثبت ویدیوهای 4K نیز هست؛ این در حالیست که شیائومی تصمیم دارد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را برای عاشقان تصاویر خودگرفت در جلوی موبایل قرار دهد. گفتنیست که باتری این تلفن هوشمند نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر بوده و اذعان گشته از قابلیت Quick Charge نیز برخوردار است. در نهایت خبر می رسد که Mi 5 از اندروید ۵.۱ بهره برده و با قیمت ۳۸۶ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

Xiaomi-Mi-Note-Pro-3-840x560-w600

در آن سوی میدان اما Mi 5 Plus نیز به چشم می خورد که به نظر می رسد جایگزین Mi Note Pro خواهد شد. موبایلی که از لحاظ مشخصات، شباهت عجیبی به سری نوت سامسونگ داشته و با نمایشگری ۵.۷ اینچی به بازار خواهد آمد.

گفته می شود فبلت جدید شیائومی با اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار دوربین های ۲۳ و ۱۲ مگاپیکسل، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر و همچنین بدنه ای تمام فلزی پا به میدان می گذارد. فبلت یاد شده نیز از اندروید ۵.۱ بهره برده و با قیمتی بین ۴۵۰ الی ۵۳۰ دلار به بازار عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Notam
    Notam | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    برای خرید وان پلاس وان و گوشی های شیائومی، میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • hadi
    hadi | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    من با گوشیهای mi 3 mi4 شیایومی کار کردم . کیفیت متوسطی دارن .حتی یه مورد بود که توی جیب دوستم بعد از یه مدت کوتاهی صفحش ترک خورد با اینکه فشاری خاصی روش نبوده.در کل به نسبت قیمتش بد نیست .دوستانی که میخوان بخرن خودشون میتونن سفارش بدن .کسی خواست من میتونم راهنماییش کنم

  • احمدM2
    احمدM2 | ۱۷ تیر ۱۳۹۴

    نمیدونم بعضی از این تولید کنند ها رو کلشونو خر گاز گرفته با اینکه میدونند اسنپ 810 مشکل داغ شدن داره بازم ازش استفاده میکنند
    تو صفحه فول اجدی اونجوری بود حالا فکرشو بکنید تو 2K میخاد چیکار کنه
    با زره باید ازش استفاده کرد

    • محمد
      محمد | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

      شاید کوالکوم حراج کرده پردازنده رو.هر گوشی میاد یه 810 روشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی