ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند G4 Beat از ال جی رسماً معرفی شد

ال جی امروز یک تلفن هوشمند جدید مبتنی بر اندروید ۵.۱ را معرفی کرده که در برخی از کشورها با نام G4 Beat و در برخی دیگر (عمدتاً بازارهای اروپایی) با عنوان G4s عرضه خواهد شد. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

ال جی امروز یک تلفن هوشمند جدید مبتنی بر اندروید ۵.۱ را معرفی کرده که در برخی از کشورها با نام G4 Beat و در برخی دیگر (عمدتاً بازارهای اروپایی) با عنوان G4s عرضه خواهد شد. به شکل واضح موبایل مورد بحث نسخه ای از پرچمدار کنونی کمپانی سازنده اش یعنی G4، با قابلیت ها و امکانات کمتر است که دارای طراحی بسیار مطلوب بوده و ویژگی هایی قابل قبول را در خود جای داده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

G4s توسط یک چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ قدرت بخشیده شده و با ابعادی برابر با ۱۴۲.۷ در ۷۲.۹ در ۹.۸۵ میلی متر به نمایشگری ۵.۲ اینچی که رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیسکل را فراهم می کند نیز مجهز گشته است.

در قسمت جلویی دستاورد جدید شرکت ال جی دوربینی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته و بخش پشتی هم از یک دوربین دیگر با کیفیت ۸ مگاپیکسل (دارای فوکوس خودکار لیزری) میزبانی می نماید.

از دیگر مشخصه های موبایل مورد اشاره نیز می توان به ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم، ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض و پشتیبانی از تکنولوژی های ارتباطی LTE و HSPA+ اشاره کرد.

غول تکنولوژی کره ای تمایل دارد از ماه جاری عرضه ی  G4 Beat یا همان G4s را در کشورهای فرانسه، آلمان و برزیل آغاز نموده و اندکی بعد آن را به سایر بازارهای جهانی نیز ارائه کند. گفتنیست که هنوز در مورد قیمت موبایل فوق الذکر حرفی به میان نیامده است.

LG-G4-Beat--G4s

LG-G4-BeatG4s2

LG-G4-BeatG4s3

LG-G4-BeatG4s4

LG-G4-BeatG4s5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Hadi
    Hadi | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    سلام این گوشی در اتریش هم اومده و قیمتش 300€هست.اما من وقتی تخفیف خورد با قیمت 269€خریدم.گوشی تغریفی واقعیتش نیست.راستش یه جورایی پشیمونم.دوربینش واقعا ضیفه،ودر روز اصلا صفحه ش مشخص نیست متاسفانه.قصد خرید دارید نخرید.از من گفتن بود

  • اشکان
    اشکان | ۲۵ آبان ۱۳۹۴

    ال جی با تولید جی 2 یک قدم بزرگ در تولید گوشی های هوشمند برداشت اما بعدش کار رو خراب کرد جی 4 استایلوس با صفحه نمایش حدود 6 اینچ با باطری 3000 امپر که خیلی برای اون ابعاد کمه یا جی 4 بیت که باطریش2300 امپر هست ادم خندش میگیره اینا دیوانه شدن یعنی واقعا نمی فهمن 2300 امپر برای همچین گوشی با این ابعاد و این پردازنده اصلا جواب گو نیست چکار داره میکنه ال جی ؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی