ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Telephony Backup؛ اپلیکیشنی برای پشتیبان گیری از فهرست تماس ها و پیامک ها

محدودیت های پیام رسان پیش فرض اندروید، امکان انجام بسیاری از کارها را از کاربر گرفته که شاید عدم تهیه نسخه پشتیبان از پیامک ها یکی از مهمترین آنها باشد. خوشبختانه برای غلبه بر این محدودیت اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

محدودیت های پیام رسان پیش فرض اندروید، امکان انجام بسیاری از کارها را از کاربر گرفته که شاید عدم تهیه نسخه پشتیبان از پیامک ها یکی از مهمترین آنها باشد.

خوشبختانه برای غلبه بر این محدودیت اپلیکیشن های متعددی را می توان به کار گرفت و Telephony Backup که امروز به معرفیش می پردازیم، جدیدترین نمونه از آنهاست که به طور خودکار، هم از پیامک ها و هم فهرست تماس های شما نسخه پشتیبان تهیه می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

حتما برایتان پیش آمده که به خاطر شلوغی اینباکس به یکباره اقدام به تخلیه آن کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میان انبوهی از پیامک های تبلیغاتی و غیر مهم چند مکالمه مهم را هم از دست داده اید.

با داشتن Telephony Backup قادرید حتی در صورت پاک شدن اینباکس و فهرست تماس ها، نسخه پشتیبان آنها را در منوی این اپلیکیشن مشاهده کنید تا دیگر هیچ پیامک مهمی را از دست ندهید.

Telephony Backup 2

امکان گرفتن تماس، مسدودکردن آنها و پاسخ به پیامک ها از درون Telephony Backup هم میسر شده و می توان از آن به عنوان اپلیکیشن پیام رسان هم استفاده کرد. البته توصیه می کنیم از این کار بپرهیزید چرا که ممکن است در دریافت پیامک ها و تماس ها دچار مشکل شوید.

به غیر از پشتیبان گیری از فهرست تماس ها و پیامک ها، Telephony Backup می تواند مثل Recycle Bin ویندوز آنها را مجددا در اپلیکیشن پیام رسانی بازیافت کند و حتی بهتر؛ از تمامشان در قالب یک فایل اکسل خروجی بگیرد.

تنظیمات اپلیکیشن نیز شما را قادر می سازد تا برایش دقیقا مشخص کنید که از پیامک ها و تماس های چه کسانی نسخه پشتیبان گرفته یا بالعکس از چه مواردی چشم پوشی نماید.

اگر نمی خواهید پیامک ها یا فهرست های تماس مهمتان را از دست بدهید یا ساده تر، دوست دارید که نگاهی به موارد پاک شده از اینباکس خود داشته باشید حتما Telephony Backup را در موبایل خود نصب کنید. امتحانش مجانیست.

(Telephony Backup (Calls & SMS

(Telephony Backup (Calls & SMS

سازنده: RYO Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • فهیمه
    فهیمه | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    سلام من فهیمه هستم میشه بگین برای ایمیل
    منظورش ازرمزعبورچیه؟؟؟

  • V For Vandeta
    V For Vandeta | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    این قابلیت رو وینفون مظلوم بصورت پیشفرض داره +بلک لیست حالا شما رو هنگروید برنامه بریز روت کن کلی ادا اصول در بیار تا یه کار ساده انجام بده

  • nokisoft
    nokisoft | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    دوستان بعد از ویندوز 10،ویندوز rt چی میشه؟
    اپدیتی که قراره براش بیاد چه امکاناتی داره؟
    کورتانا رو میگیره؟
    کی اپدیت میشه؟
    اصلا ارزش خرید داره؟

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

      اپدیت قراره براش بیاد اما هنوز جزئیات اپدیتش مشخص نشده ، همون موقع های که ویندوز 10 می یاد اپدیت می شه

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

    اینو دارمش خیلی خوبه ، اما ایکاش گوگل اینو به صورت پیش فرض بزارتش داخل سیستم عاملش / یه مطلب این بار برای مسئولین سایت ، project Westminster برای تبدیل سایت ها به برنامه های یونیورسال ، حتی قابلیت یکپارچه شدن با کورتانا رو هم داره و به صورت یونیورسال هستش و داخل تلفن ، تبلت ، کامپوترها و حتی ایکس باکس وان و HoloLens هم می تونه اجرا بشه ، امیدوارم با این سرویس که خیلی کارکردش هم راحته هر چی سریع تر برنامه دیجیاتو به صورت یونیورسال ساخته بشه

    • مـــــــتیــــــن
      مـــــــتیــــــن | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

      ممنون بابت اطلاع رسانی

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۸ تیر ۱۳۹۴

      این ویدیوش
      http://www.aparat.com/v/OSevq
      اینم وبسایت رسمیش
      https://dev.windows.com/en-us/uwp-bridges/project-westminster
      قبل از اینکه برم بخوابم اینم بگم کسی که بخواد توهین بکنه و تهمت بزنه من به هیچ وجه نمی بخشمش ، بلاخره یه تیکه انسانیت داخل هر فرد هم پیدا می شه ، اگر کسی تونست ثابت کنه من این کامنت ها رو دادم ، تمام گجت هایی رو که دارم رو به عنوان جایزه بهش میدم

مطالب پیشنهادی