ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل OnePlus 2 ابعاد کوچکتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت

نزدیک به ۲ هفته دیگر قرار است موبایل OnePlus 2 به صورت رسمی معرفی شود، اما شرکت سازنده این محصول از چند هفته قبل به شکل ماهرانه ای کمپین تبلیغاتی OnePlus 2 را آغاز کرده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۲

نزدیک به ۲ هفته دیگر قرار است موبایل OnePlus 2 به صورت رسمی معرفی شود، اما شرکت سازنده این محصول از چند هفته قبل به شکل ماهرانه ای کمپین تبلیغاتی OnePlus 2 را آغاز کرده و با درز مدیریت شده اطلاعات مربوط به این دستگاه، توانسته جوی جالب را در رسانه ها به نفع خود به وجود آورد.

شرکت OnePlus در جدیدترین اقدامش، تصویر بالا را منتشر کرده و نوشته که در زیر این OnePlus One یک OnePlus 2 وجود دارد. شرکت سازنده در ادامه همچنین توضیح داده است که محصول جدید، علاوه بر ابعاد کوچکتر، از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر در ساعتی نیز برخوردار است. در واقع نسل جدید OnePlus در مقایسه با قبل ۱۰ درصد ظرفیت باتری بیشتری دارد.

همچنین شنیده می شود قاب پشتی OnePlus 2 در چند طرح متفاوت به بازار عرضه می شود تا کاربران بتوانند بدین شکل این موبایل را بیشتر با سلیقه خود، همسو سازند.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده، می دانیم که موبایل جدید OnePlus از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده می کند، قابلیت پشتیبانی از USB Type-C را دارا است و رمی ۴ گیگابایتی را در مجموعه سخت افزاری خود به همراه دارد. این دستگاه همچنین می تواند اثر انگشت شما را نیز برای موارد امنیتی، اسکن نماید.

پیشبینی می شود قیمت این دستگاه کمتر از ۴۵۰ دلار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • javad.H
    javad.H | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    جواب نتایج نظر سنجی در باره ی بهترین دوربین موبایل کی میاد آقای قاسمی؟؟؟

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    اسنپ 810 تا الان به سونی و htc گند زده چرا از یه جایگزین مطمئن تر استفاده نمی کنن؟؟کاری که الجی کرد و از مشکلات کوالکام در امان موند

  • اسمیگل
    اسمیگل | ۱۹ تیر ۱۳۹۴

    وان پلاس الان خیلی خوش نام شده. پتانسیل پیشرفت داره

مطالب پیشنهادی