ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی !YoVivo؛ اپلیکیشنی برای گردآوری و مدیریت تصاویر از سرویس های مختلف اینترنتی

این روزها دیگر برای ذخیره سازی تصاویر مشکل کمبود فضا وجود ندارد. به غیر از هارد رایانه شخصی، صدها سرویس اینترنتی همچون فلیکر، دراپ باکس، اینستاگرام، فیسبوک و Google Photos می توانند فضایی بسیار عظیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

این روزها دیگر برای ذخیره سازی تصاویر مشکل کمبود فضا وجود ندارد. به غیر از هارد رایانه شخصی، صدها سرویس اینترنتی همچون فلیکر، دراپ باکس، اینستاگرام، فیسبوک و Google Photos می توانند فضایی بسیار عظیم و رایگان برای ذخیره سازی تصاویر شما فراهم نمایند. مشکل این روزها چیز دیگری است و آن هم پیدا کردن این تصاویر از آرشیو بزرگ عکس هاست.

احتمالا بارها برایتان پیش آمده که به دنبال عکس خاصی بوده اید، اما یادتان رفته که آن را کجا آپلود کرده اید. در این مواقع استفاده از اپلیکیشن های گردآورنده تصاویر می تواند راه گشای مشکلتان باشد.

اپلیکیشن هایی همچون Trunx و Kwilt در سالیان اخیر، به خوبی از پس گردآوری عکس ها از سرویس های اینترنتی مختلف در یک محل برآمده اند. اپلیکیشن !YoVivo که امروز به معرفیش می پردازیم، رقیب تازه وارد دو اپ یادشده است که برای شما امکان دسترسی و مدیریت بر تصاویر در کلیه سرویس هایی که بالاتر گفتیم را به اضافه حساب های کاربری شما در پیکاسا، وان درایو، گوگل درایو، توئیتر، یوتوب، گوگل پلاس و تامبلر را از یک محل فراهم می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

وقتی که حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف را با YoVivo همگام سازی می کنید، اپلیکیشن مذکور با حفظ ساختار سازماندهی سرویس میزبان، تصاویر آن را به صورت جداگانه و منظم در فریم مخصوص به خود به نمایش می گذارد.

به عنوان مثال، تصاویر تایم لاین فیسبوک در این اپلیلیکیشن کاملا از عکس های فلیکر و توئیتر مجزا گشته اند. پس از همگام سازی، حالا می توانید به سادگی در تصاویر موجود در هر سرویس به جستجو پرداخته و هر کدام را که خواستید به اشتراک بگذارید.

YoVivo 2

به غیر از یک دسترسی ساده، امکان ترکیب تصاویر و ویرایش آنها هم از امکانات بسیار خوب YoVivo است. مثلا با آن می تواند عکسی را از اینستاگرام دانلود و در فلیکر آپلود کنید، یا مجموعه ای از تصاویر دراپ باکس خود را با اضافه کردن موزیک به پس زمینه به شکل یک اسلاید شو دربیاورید. البته انتخاب موزیک به موارد موجود در حافظه موبایل و آهنگ های پیش فرض YoVivo محدود شده و نمی توان از آی کلاود موزیکی به آن منتقل نمود.

YoVivo یک سری امکانات پایه ای برای ویرایش تصاویر، چند سری فیلتر، ابزارهای چرخاندن تصویر و فونت و استیکرهای متنوع را هم برای شخصی سازی اسلایدشوها و تصاویر در اختیار کاربر قرار می دهد. اما آیا YoVivo تدابیری هم برای حفظ حریم خصوصی کاربر فراهم کرده؟ پاسخ مثبت است.

به غیر از تعیین رمز عبور برای ورود به برنامه می توان از اثر انگشت هم استفاده کرد تا هیچ کس به غیر از خود شما به محتوای YoVivo دسترسی نداشته باشد. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان برای سیستم عامل iOS دانلود کنید.

!YoVivo

!YoVivo

سازنده: YoVivo Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 60.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Metal
    Metal | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    اندرود نداره !! بسوزند حسودان متعصب اندرويد ...
    هنگرويد بدون كاربرد

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

      فعلا تو تشنج گرفتی... ترول

    • BuBo
      BuBo | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

      میدونی که چرا دارم میسوزم؟! نمیدونی؟ بذار بگم، چون تا الان که 30 سال زندگی کردم چون این APP خیلی مهم و کاربردی رو نداشتم اونی نشدم که باید میشدم، انشالله شما هم این App حیاتی رو نصب کرده و با سرعت به سوی افق پیش رفت برید، فقط کرم ضد آفتاب بزنید خورشید تو زاویه اشعه های مضر داره

  • ap
    ap | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    چه اسم باکلاسی داره!
    YoVivo !

مطالب پیشنهادی