ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان شارژ وایرلس کروم بوک در پتنت جدید گوگل مشاهده شد

بر اساس پتنت جدید گوگل که به تازگی منتشر شده است، به نظر می آید کروم بوک ها در آینده علاوه بر امکان شارژ وایرلس، قابلیت شارژ کردن بی سیم ابزارهای کوچکتر را نیز داشته باشند. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

بر اساس پتنت جدید گوگل که به تازگی منتشر شده است، به نظر می آید کروم بوک ها در آینده علاوه بر امکان شارژ وایرلس، قابلیت شارژ کردن بی سیم ابزارهای کوچکتر را نیز داشته باشند.

اطلاعات این پتنت نشان می دهد گوگل قصد دارد سیم پیچ کوچکی را درون کیبورد این دستگاه ها تعبیه کند که قادر باشد هم به عنوان دریافت کننده انرژی و هم به شکل ارسال کننده آن عمل نماید. در صورت وجود چنین قابلیتی کاربران تلفن های هوشمند خواهند توانست ابزارهای خود را به سادگی و با قرار دادن در بالای کیبورد این لپ تاپ ها شارژ کنند.

در ادامه این مطلب برای مشاهده تصاویر منتشر شده از پتنت فوق با دیجیاتو همراه باشید.

این سیم پیچ ضمنا به قدری کوچک است که می توان آن را درون یک کلید کیبورد قرار داد، که نحوه طراحی فوق دسترسی و تعمیر آن را بسیار ساده می کند. گوگل همچنین در پتنت خود به این موضوع اشاره کرده که تکنولوژی یاد شده قابلیت بکارگیری در کیبوردهای مجزا را نیز داراست.

گفتنیست هرچند هرگز تضمینی برای بکارگیری تمام پتنت های ثبت شده توسط سازندگان وجود ندارد، اما چنین قابلیتی یک مورد ایده آل برای اضافه شدن به کروم بوک های سری Pixel به شمار می رود که گوگل از آن برای نمایش بهترین امکانات قابل ارائه توسط سیستم عامل Chrome OS استفاده می کند.

در پایان می توانید تصاویر این پتنت را مشاهده نمایید.

google-laptop-wireless-charging-1

google-laptop-wireless-charging-2

google-laptop-wireless-charging-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...
    BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ... | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    جناب سینا گلستانه
    خواهش میکنم یه بررسی از سیستم عامل کروم بوک بذارید تا بیشتر باهاش اشنا بشیم. و اینکه ببینیم چقد با محصولات خود گوگل مثل اندروید یکپارچگی داره. ممنون میشم واقعا

مطالب پیشنهادی