ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک ورود به بازار استریم موسیقی را تکذیب کرد

روز پنج شنبه هفته گذشته برایتان نوشتیم که فیسبوک نیز قصد ورود به بازار استریم موسیقی را داشته و تمایل دارد در این زمینه با اپل موزیک و اسپاتیفای به رقابت بپردازد. سخنگوی فیسبوک اما ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

روز پنج شنبه هفته گذشته برایتان نوشتیم که فیسبوک نیز قصد ورود به بازار استریم موسیقی را داشته و تمایل دارد در این زمینه با اپل موزیک و اسپاتیفای به رقابت بپردازد.

سخنگوی فیسبوک اما اکنون این موضوع را رد کرده و عنوان نموده که این شرکت قصد ندارد در ماه های آینده وارد تجارت استریم موسیقی گردد.

چنین گزارشی البته فقط در روزهای گذشته و از سوی Music Ally عنوان نشده بود بلکه می توان گفت منابع مختلفی در ماه گذشته نیز چنین اخباری را نقل می کردند. در ابتدای ماه میلادی جاری نیز خبر های فراوانی نشر یافت مبنی بر اینکه فیسبوک اکنون در حال رایزنی با برندهای معروف در زمینه نشر موسیقی همچون سونی و وارنر است.

یکی از منابع نزدیک به شبکه اجتماعی مورد بحث می گوید: «آخرین چیزی که فیسبوک در حال حاضر به آن نیاز دارد، شروع یک جنگ با اپل بر سر استریم موسیقی است.»

لازم به ذکر است که این منبع عقیده دارد فیسبوک همچنان در حال گفتگو با برندهای نشر موسیقی است و می خواهد تجربه ای بسیار متفاوت را برای کاربران به ارمغان بیاورد. تجربه ای خاص که در حال حاضر کاربر نمی تواند آن را با اسپاتیفای یا اپل موزیک داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    حدس میزدم!

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    برام سواله چی کار میخواد بکنه که بتونه با سه تا غول این قسمت(اپل و گوگل و اسپاتیفای) رقابت کنه.تجربه ای خاص یعنی چی؟اپل منابع بسیار وسیعی داره و تازه امسال وارد رقابت شده یعنی حسابی همه چیز رو سنجیده.به نظرم با وجود این سه جایی برای بقیه نمی مونه.اپل هم به خاطر اپل بودنش اضافه شده وگرنه شرکت های دیگه نمی تونن به اندازه ی اپل سروصدا کنن و موفق باشن.نمونه اش ساعت های هوشمند.با این که محصول اپل خیلی متفاوت و کامل تر از بقیه نبود،خیلی بیش تر فروش کرد

مطالب پیشنهادی