ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در بازی Agar.io بزرگترین سلول دنیا شوید

Miniclip.com در طول یازده سال فعالیت خود به دنیا ثابت کرده که سلطان بی رقیب بازی های آنلاین تحت وب است. این وبسایت خوب سرگرمی که با بازی های فلش تحت وب خود به شهرت رسید، چند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

Miniclip.com در طول یازده سال فعالیت خود به دنیا ثابت کرده که سلطان بی رقیب بازی های آنلاین تحت وب است. این وبسایت خوب سرگرمی که با بازی های فلش تحت وب خود به شهرت رسید، چند سالی است که پا به عرصه بازی های موبایل گذاشته و طی یکی دو سال اخیر بسیاری از عناوین موفقش را به پلتفرم موبایل آورده.

Agar.io یکی از پرطرفدارترین بازی های تحت مرورگر مدتی است که توسط استودیوی مینی کلیپ به پلتفرم موبایل آمده؛ یک بازی آنلاین بسیار جالب که باید در آن کنترل یک سلول را در دست گرفته و برای بقایش در میان سلول های عظیم الجثه تلاش کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فلسفه Agar.io را می توان با یک اصطلاحات رایج توصیف کرد: بخور تا خورده نشوی. دنیای آگاریو یک جنگل واقعی است، جنگلی که سلطانش سلولی است که از همه بزرگتر باشد.

screen640x640 (3)

تنها یک راه برای از میان بردن سلطان این دنیا و نشستن بر تاج و تختش وجود دارد وآن هم این است که او را بخورید! بله، شما در نقش یک سلول کوچک و ضعیف وارد این دنیا می شوید و باید نهایت تلاش خود را به خرج دهید تا با خوردن سلول های کوچک و فرار از سلول های بزرگ (که هر کدام توسط یک بازیبار کنترل می شوند)، جثه خود را آنقدر بزرگ کنید که بتوانید سلطان این دنیا را خورده و خودتان به سلطان سلول ها تبدیل شوید.

با ورود به بازی، می توانید برای سلول خود یک اسم بگذارید و حتی برای تزئینش یک عکس منحصر به فرد در نظر بگیرید. بعدا می توانید وارد نقشه بازی شوید و در بزرگ کردن سلولتان بکوشید.

هر چه سلول بزرگتر شود، طبیعی است که حرکتش رو به کندی برود. برای اینکه در عین بزرگ شدن در حرکت دچار مشکل نشوید، امکان پرتاب بخشی از حجم سلول به بیرون برای سبک شدن در نظر گرفته شده. حتی می توانید در مواقع لازم (مثلا زمانی که در تعقیب یک سلول کوچکتر هستید یا اینکه سلولی بزرگ در تعقیب شماست) خودتان را برای حرکت سریع تر تقسیم کنید.

screen640x640 (2)

یک سری ویروس هم در سطح نقشه وجود دارند که در صورت برخورد به آنها، سلول بزرگ شما به چندین سلول کوچک خرد می شود، بنابراین در معرض خطر خورده شدن قرار خواهید گرفت. توصیه می کنیم از این ویروس های سبز رنگ به شدت دوری کنید.

در هر نقشه از آگاریو تا صدها نفر می توانند به مسابقه بپردازند و سبک بازی هم طوری است که پایانی ندارد؛ فقط ممکن است هر لحظه سلطان جدیدی جایگزین سلطان قبلی نقشه شود. جالب است بدانید که محبوبیت آگاریو در کشور ترکیه چنان بالاست که از نمادهای آن، در شعارهای تبلیغاتی برای انتخابات مجلس این کشور که در ماه گذشته برگزار شد استفاده گردید.

برای تبدیل شدن به بزرگترین سلول دنیا آماده اید؟ همین حالا به نسخه تحت وب آگاریو بپیوندید یا بازی را از موبایل هایتان آغاز کنید. چنانچه در دانلود نسخه اندروید بازی مشکل داشتید می توانید از طریق این آدرس به دریافت آن اقدام نمایید.

Agar.io

Agar.io

سازنده: Miniclip.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 25.9 / 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Mustafa Hashemi
    Mustafa Hashemi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

    سلام من به اسم Afghanistan .يا yakozaبازي ميكنم .فقط بازيش ي بدي كه داره معتاد كننده س .بدجورم معتاد بازيش ميشي

  • Hosein Ghamari
    Hosein Ghamari | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    سلام من الان حدود یه سال هست که اگار بازی میکنم اگه شما علاقه مند به بازی گروهی هستید می تونید به گروه ما بپیوندید در حال حاظر ما بهترین کلن ایرانی هستیم ایدی اینستاگرام لیدر : leader .io لول من ۸۰و۷۰و۶۷

  • Mohammad
    Mohammad | ۱۸ مهر ۱۳۹۵

    Slmبچه ها هرکی سوال داشت به جیمیلم یه پیام بده صحبت کنیم
    Mohammadpc13792000@gmail.com
    لولم پنجاهویکه

  • Mr.Master555
    Mr.Master555 | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    من یه کلن زدم به اسم MSTR.در اینستاگرام سرچ کنید mstr_agario.
    برای عضویت در اینستاگرام منو فالو کنید.?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی