ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی URL Shortener؛ یک کوتاه کننده لینک کاربردی برای کاربران iOS

اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته در مورد اپلیکیشن های کوتاه کننده لینک و مزایای استفاده از آنها با شما سخن گفتیم و نمونه ای از آنها را در پلتفرم اندروید معرفی نمودیم. اپلیکیشن URL ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته در مورد اپلیکیشن های کوتاه کننده لینک و مزایای استفاده از آنها با شما سخن گفتیم و نمونه ای از آنها را در پلتفرم اندروید معرفی نمودیم.

اپلیکیشن URL Shortener برای iOS هم ابزار خوبی است تا با آن بتوان لینک های طویل و دراز را به یک آدرس اینترنتی کوتاه و مختصر تبدیل کرد تا ذخیره سازی، اشتراک گذاری و استفاده از آن در مجلات چاپی آسان تر از همیشه صورت بپذیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

URL Shortener در نسخه رایگان می تواند با استفاده از سرویس ow.ly، لینک های طویل و دراز را به یک آدرس مختصر اینترنتی تبدیل کند. البته برای استفاده از سرویس های دیگری همچون goo.gl می بایست با پرداخت هزینه اپلیکیشن را به نسخه Pro ارتقا بدهید.

URL Shortener 2

یکی از مزایای بزرگ این اپ، کار کردن در پس زمینه است. کافیست در تنظیمات اپ گزینه Run in Background را فعال کنید تا با کپی کردن لینک ها (مثلا در مرورگر سافاری)، اپلیکیشن به طور خودکار شروع به کوتاه کردن لینک کرده و زمانی که آماده شد، با یک اعلان آدرس اینترنتی کوتاه شده را تحویل دهد. هر چند که می توان با استفاده از ویجت مخصوص مرکز اعلان ها این کار را به طور دستی انجام داد.

اگر URL Shortener را به نسخه Pro ارتقا داده و سرویس goo.gl را به عنوان کوتاه کننده پیش فرض انتخاب کنید هم به امکاناتی از قبیل دسترسی به آمار کلیک ها بر لینک مورد نظر به همراه سیستم های عامل بازدیدکننده از آن برایتان فراهم می شود.

نسخه ای از URL Shortener هم برای اپل واچ طراحی شده تا در آن بتوانید لینک های ذخیره شده خود در فضای iCloud را با آن همگام کرده تا به لینک های خود در صفحه ساعت هوشمند دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان در آیفون و آیپد امتحان کنید.

URL Shortener - with goo.gl and more

URL Shortener - with goo.gl and more

سازنده: Sadah Software Solutions, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • 67Setareh
    67Setareh | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

    یه کوتاه کننده لینک باحال هست که جدیدا باهاش لینک کوتاه می کنم و علاوه بر امکانات سایت های دیگه مثل کسب در آمد و گرفتن آمار کلیک ها، ویژگی های دیگه ای هم داره... فکر می کنم خیلی به دردتون بخوره lish.ir ?

    • 67Setareh
      67Setareh | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

      http://lish.ir/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی