ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تازه از پنل پشتی تلفن هوشمند موتو اکس موتورولا

نیمه نخست سال 2015 هم به اتمام رسید؛ در این بازه، برخی از بزرگ ترین نام های صنعت موبایل دنیا پرچمدارنشان را معرفی کردند و برخی دیگر نیز ترجیح دادند که منتظر نیمه دوم سال بمانند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

نیمه نخست سال 2015 هم به اتمام رسید؛ در این بازه، برخی از بزرگ ترین نام های صنعت موبایل دنیا پرچمدارنشان را معرفی کردند و برخی دیگر نیز ترجیح دادند که منتظر نیمه دوم سال بمانند. در هر صورت بازار شایعات و پیش بینی ها در مورد اتفاقاتی که قرار است در این برهه رخ دهد هنوز هم آنطور که باید گرم نشده است.

اگر رجوعی به سال های گذشته داشته باشید، درخواهید یافت که در نیمه دوم هر سال و همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA، بسیاری از معتبرترین شرکت های حوزه موبایل اقدام به معرفی پرچمداران خود می کنند، با این همه، آنطور که شایعات نشان می دهند، خبرهای مهم احتمالا یک ماه زودتر از برگزاری این رویداد به گوشمان خواهند رسید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پیش تر گزارشاتی در مورد برنامه های سامسونگ برای معرفی تلفن های هوشمند گلکسی S6 Edge Plus و Galaxy Note 5 در اواسط ماه آینده منتشر گردیده بود و علاوه بر این، گفته شده بود که موتورولا نیز در نظر دارد نسل تازه ای از موتو اکس و موتو جی را رونمایی کند.

حال تصویر تازه ای از پرچمدار آتی موتورولا به دست آمده که شمایی کلی (دست کم از قسمت پشت بدنه) این موبایل را در اختیارمان می دهد.

این تصویر در واقع در صفحه گوگل پلاس Hello Moto Hong Kong منتشر گردیده و براساس ارزیابی های صورت گرفته احتمالا به موتو اکس جدید تعلق دارد. آنطور که از روی این عکس می توان حدس زد، قسمت پشت بدنه از نوعی ماده پلاستیکی ساخته شده که الگوهایی شبیه به الماس روی آن ایجاد گردیده اند.

ظاهرا دستگاه فریمی فلزی دارد و قطعه ای از همین جنس نیز در میانه های آن دیده می شود که قرار است دوربین، فلاش LED و دکمه پاور را در خود جای دهد. جالب است بدانید که رندرها و تصاویر منتشر شده از قاب بدنه تلفن هوشمند OnePlus 2 هم شمایلی مشابه به این را به تصویر می کشند. کسی چه می داند شاید این تصاویر زبان طراحی غالب در سال 2015 را نشان می دهند.

امکانات احتمالی ذکر شده برای این موبایل عبارتند از چیپست اسنپدراگون 810، 3 گیگابایت رم، باتری 3280 میلی آمپر ساعتی، دوربین 16 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.2 اینچی QHD (با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل).

عرضه این موبایل نیز احتمالا در سه ماهه سوم سال 2015 و پس از رونمایی آن در دهه نخست مرداد ماه رخ خواهد داد. در هر صورت هیچیک از این اطلاعات از سوی کمپانی سازنده تایید نشده و باید همچنان منتظر ماند.

Moto-X-2015

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mio
    Mio | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    طرحش شده عین پشت Droid Turbo و قهوه ای رنگ

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    خب توافق شد
    این استور رسمی اپل در ایران کی افتتاح میشه
    قصد خرید ایفون - مک بوک -ای پد - ای مک - اپل واچ
    رو دارم

    • BuBo
      BuBo | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

      طبق اطلاعاتی که بهم رسیده دوستان تیم کوک بلیط مستقیم گرفتن به ایران که بیان کلنگ رو بزنن واسه استور، فقط مشکل اینه که اگه الان حرکت کنن روزه شون باطل میشه، گذاشتن بعد ماه مبارک رمضان. همراه عقد بابا پنج علی تو عید فطر اینام لنگه رو بزنن.

      • BuBo
        BuBo | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

        واقعا این حرفا رو جدی میگین که استور و گوشی یا نه واقعا تفکراتتونه دوستان؟

        ..............
        والا با این قابه حال نکردم، حالا ببینیم چی میشه در ادامه

        • تایسون
          تایسون | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

          داداش در نگاه و تفکر اکثریت مردم توافقات برابره با ارزونی! حالا کاری به سن و سال هم نداره همه انتظار دارن قیمتا بکشه پایین.
          اما حقیقتا حرف شما صحیحه، پیشرفت خیلی چیزا و جبران عقب موندگی ها و اشتغال زایی و تعامل با دنیا در اولویته. ولی ملتی که خودش نخواد مذاکرات و این چیزا نمیتونه باعث پیشرفتش شه. مصرف گراییم جون تو جونمون کنن. ما چون عاشق تکنولوژی هستیم انتظاراتمون از زندگی سر به فلک کشیده ولی عملا هیچکار نکردیم

          • تایسون
            تایسون | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

            تمام کشورهای توسعه یافته و صنعتی، یا در حال توسعه خودشون باعث پیشرفتشون شدن
            با برنامه ریزی بلند مدت، وارد کردن مردم به چرخه ی اقتصاد، جلوگیری از فساد مالی و خلاصه هزار و یک کار دیگه
            ولی ماکه اصلا هنوز نمیدونیم اینا چی هست
            چرا باید مذاکرات را به چشم یه موتور محرک واسه صنعت و اقتصادمون ببینیم.

مطالب پیشنهادی