ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت مدیا پد M2 از هوآوی رسماً معرفی شد

امروز و اندکی قبل تر هوآوی بدون هیاهوی خاصی و در جریان برگزاری کنفرانس آکادمی هنر بین الملل در شهر پکن از جانشین تبلت مدیا پد M1 خود که سال گذشته معرفی شده بود پرده برداشت. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

امروز و اندکی قبل تر هوآوی بدون هیاهوی خاصی و در جریان برگزاری کنفرانس آکادمی هنر بین الملل در شهر پکن از جانشین تبلت مدیا پد M1 خود که سال گذشته معرفی شده بود پرده برداشت.

در ماه می شاهد انتشار گزارش هایی بودیم که از رونمایی مدیا پد M2 به شکلی محدود و در نمایشگاهی در فرانسه حکایت داشتند و خود کمپانی تولید کننده هم در یکی دو ویدئوی تبلیغاتی اشاره هایی کوتاه به آن کرده بود، اما حالا انتظارها به سر رسیده و چینی ها عاقبت دستاورد جدیدشان را به شکل رسمی معرفی نموده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نمایشگر تبلت تازه ی هوآوی ۸ اینچیست و با فراهم کردن رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰ و تراکم پیکسلی معادل ۲۷۵ppi دارد.

چینی ها در این تبلت یک چیپست کایرین ۹۳۰ را به کار بسته اند (این چیپست شامل ۴ هسته ی Cortex A53 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته ی Cortex A53 دیگر با فرکانس کاری ۱ گیگاهرتز است) و آن را جهت عملکرد بهتر با ۳ گیگابایت حافظه ی رم همراه نموده اند.

گفتنیست چیپست، پردازنده گرافیکی و نوع و مقدار حافظه ی رم مدیاپد M2 دقیقاً با موبایل پرچمدار شرکت سازنده اش یعنی P8 (بررسی دیجیاتو از تلفن هوشمند هوآوی P8) برابری می کنند.

البته شباهت بین دو محصول یاد شده به همینجا ختم نمی گردد و تبلت M2 از نظر حافظه ی داخلی نیز با دو گزینه ی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. در پشت دیوایس هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته و دوربین جلویی کیفیتی ۵ مگاپیکسلی دارد.

Huawei-M2-tablet (1)

همانند مدل پیشین در ساخت نمونه ی جدید مورد بحث نیز از فلز استفاده شده و ذکر این نکته ضرورت دارد که اکنون با بدنه ای ۷.۸ میلی متری و ۹۹.۵٪ فلزی روبرو هستیم.

از دیگر مشخصه های M2 می توان به باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE، اسپیکرهای دوگانه یک واتی با فناوری Clari-Fi هرمن کاردن و اندروید ۵ آب نبات چوبی با رابط کاربری EMUI 3.0 اشاره کرد.

اهالی چین از چند روز دیگر قادر خواهند بود تبلت فوق الذکر را خریداری کنند و برای مدل ۱۶ گیگابایتی وای فای آن قیمتی معادل ۲۵۵ دلار در نظر گرفته شده در حالیکه تهیه نمودن نمونه ی ۶۴ گیگابایتی وای فای هزینه ای ۳۰۴ دلاری در پی خواهد داشت. مدل های LTE با مقدار حافظه های یاد شده نیز به ترتیب ۳۰۴ و ۳۶۸ دلار خواهند بود.

هر چند هنوز حرف خاصی در این زمینه به میان نیامده، اما احتمالاً هوآوی مدیاپد M2 را در بازارهای آسیایی و اروپایی نیز عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mehdi_q
    mehdi_q | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    لطفا بررسی مدیا پد ایکس 2 و مقایسهش با ام 2 رو بزارید.
    .
    با تشکر از دیجیاتو.

  • احسان
    احسان | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    هوآوی در این مدت کوتاه واقعا پیشرفت کرده و کیفیت و تنوع رو به محصولاتش آورده.خدارو شکر با کمک گوگل و اندروید و کمپانی‌های آسیایی اکثر مردم و از هر قشری الان میتونن دیوایس پیشرفته داشته باشن که در مقابل نگاه سرما یه داری اپل و بلک‌بری هست. واقعا از گوگل ممنونم

  • mostafa
    mostafa | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    این تبلت که قبلا تو سایت هواوی بود
    یه ماه پیش هم تو نمایندگی هواوی توچارسو دیدمش
    قابلیت دوال ویندو هم داشت
    بعد الان معرفی شده ?

  • MA725
    MA725 | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    هواوی هم واقعا نابغست هنوز X2 رو وارد بازار جهانی نکرده و تو ایرانم نیومد ... اینو معرفی کرده :/

  • omidiato
    omidiato | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    khosheman amad
    agha in update barname dijiato chishod.key miad ( ಠ_ಠ)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی