ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند مستحکم که حتی پس از خارج کردن باتری نیز از کار نمی ایستد

No. 1 یکی از سازندگان چینی است که از تولید هیچ نوع تلفن هوشمندی ابایی ندارد، حتی مواردی مثل تلفن هوشمند No.1 S6i که از روی Galaxy S6 سامسونگ شبیه سازی شده، اما با مواد ارزان قیمت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

No. 1 یکی از سازندگان چینی است که از تولید هیچ نوع تلفن هوشمندی ابایی ندارد، حتی مواردی مثل تلفن هوشمند No.1 S6i که از روی Galaxy S6 سامسونگ شبیه سازی شده، اما با مواد ارزان قیمت ساخه شده تا سازنده بتواند آن را با یک ششم قیمت نمونه اصلی به فروش برساند.

این سازنده اما تنها به تولید کپی مدل های پرفروش بسنده نکرده و گاهی تلفن های هوشمند باکیفیتی نیز به بازار عرضه می کند که قابلیت های جذابی ارائه می کنند، مثل نمونه های سری مستحکم X-Men که حتی می توانند فشار عبور خودرو را تحمل کرده و باتری آنها نیز تا چند روز توانایی شارژ دهی دارند.

تلفن هوشمند تازه این شرکت به نام No.1 X6800 از جمله همین نمونه های مستحکم است که به یک باتری ۶۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است، ظرفیتی که ۲ تا ۳ برابر از حجم باتری مرسوم مورد استفاده در موبایل های امروزی بیشتر است. نکته جالب در مورد باتری دستگاه اما این است که تلفن هوشمند X6800 پس از به صفر رسیدن شارژ و حتی خارج کردن باتری نیز خاموش نخواهد شد.

برای ارائه چنین قابلیتی یک باتری پشتیبان درون بدنه دستگاه تعبیه که هرچند مشخص نیست تا چه مدتی به شارژ دهی ادامه خواهد داد، اما با این حال می تواند در شرایط اضطراری و وقتی کاربر آمادگی قطع دسترسی به موبایل را ندارد، یک شانس مجدد به وی بدهد.

در ادامه این مطلب برای آشنایی بیشتر و مشاهده تصاویر No.1 X6800 با دیجیاتو همراه باشید.

کیفیت ساخت و موارد بکار رفته در ساخت بدنه X6800 نیز مشابه دیگر تلفن های هوشمند مستحکم سازنده مناسب بوده و از گواهینامه IP68 نیز برای مقاومت در برابر آب و خاک برخوردار است. سازنده همچنین اعلام کرده این دستگاه علاوه بر ۲ مورد فوق نسبت به ضربه و خراش هم مقاوم است و همانند سری X-Men می توان آن را زیر چرخ خودرو قرار داد بدون اینکه نگرانی از بابت وارد آمدن صدمه به دستگاه وجود داشته باشد.

مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند شامل نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، چیپست ۶۴ بیتی ۱.۴ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۱ گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت، بلوتوث نسخه ۴.۰ و پشتیبانی از ۲ سیم کارت 4G می گردد.

نرم افزار این محصول اما به اندازه سخت افزار آن جذابیت نداشته و نسخه ۴.۴.۴ اندروید کیت کت برای آن در نظر گرفته شده است که با توجه به ارائه اندروید آب نبات چوبی روی دیگر تلفن های هوشمند No. 1، انتخاب عجیبی به شمار می رود و مشخص نیست که آیا در آینده آپدیتی برای ارتقای سیستم عامل دستگاه ارائه می شود یا خیر.

قیمت و بازار های در نظر گرفته شده برای عرضه این محصول نیز از دیگر مواردی است که هنوز مشخص نبوده و باید تا اعلام رسمی آنها توسط سازنده چینی صبر کرد.

در پایان می توانید تصاویر تلفن هوشمند No.1 X6800 را مشاهده نمایید.

 

No.1 X6800

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mr-Zarif
    Mr-Zarif | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    بابا این اشغالای چینی رو بزارین کنار اگه مسیولین پولای توافق رو درست مدیریت کنن ایفون و گلکسی اخرین مدل چندتا میگیریم به عنوان اسباب بازی میدیم بچه ها کار کنن گوشی چینی دیگه چیه

  • ALI-R
    ALI-R | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    ملی عجب ظاهری داره
    آدم وقتی میبینتش یاد کفشای Cat میافته :D

    • ALI-R
      ALI-R | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

      اصلاح اشتباه تایپی : ولی

  • ali
    ali | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    میدونم با موضوع مرتبط نیست ولی میخوام بدونم اخه تو مجموع الجی جی4 از اس 6 ضعیفه پس چرا همتون میگین ال جی سامسونگ از لحاظ سخت افزار بدنه و طراحی و نواوری و تم پیش فرض از ال جی برتره :(

    • تایسون
      تایسون | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

      رفیق خودتم فهمیدی چی گفتی خدایی!

    • jahanjkb
      jahanjkb | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

      o-O

مطالب پیشنهادی