ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جید ریموند، کارگردان سابق یوبیسافت به الکترونیک آرتز پیوست

الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که جید ریموند، تهیه کننده Assassin's Creed به این شرکت پیوسته تا مدیریت استودیو جدیدالتاسیس Motive را به عهده بگیرد. ریموند تا اکتبر سال گذشته مدیریت استودیو تورنتو یوبیسافت را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۹

الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که جید ریموند، تهیه کننده Assassin's Creed به این شرکت پیوسته تا مدیریت استودیو جدیدالتاسیس Motive را به عهده بگیرد. ریموند تا اکتبر سال گذشته مدیریت استودیو تورنتو یوبیسافت را بر عهده داشت.

ریموند در پستی که اخیرا منتشر نمود، کار کردن روی پروژه ای کاملا جدید را تایید کرد. مشخص نیست که تیم Motive قرار است چه عنوان جدیدی به مجموعه بازی های ارزشمند الکترونیک آرتز اضافه کنند و احتمالا به این زودی ها نیز خبری در این راستا منتشر نشود.

جالب اینجاست که استودیو Motive همزمان با پیشبرد پروژه های خود، به تیم های BioWare و Visceral Games نیز کمک خواهد کرد تا Mass Effect: Andromeda و Star Wars جدید کیفیت قابل تحسینی داشته باشند.

امی هنیگ، نویسنده و کارگردان عنوان جدید استودیو Visceral Games بر اساس سری جنگ ستاره ای است. هنیگ پیش از پیوستن به الکترونیک آرتز، در ناتی داگ مشغول به ساخت آنچارتد 4 بود. لازم به ذکر است که استودیو Motive نیز در تورنتو واقع است و ریموند قرار نیست کشور خود را ترک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    من عاشق جید ریموندم :-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی