ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا کمپانی چینی «میزو» همان شریک تجاری است که نوکیا به دنبال آن می گردد؟

نوکیا مدتی پیش با انتشار بیانیه ای رسمی، اعلام کرد که تصمیم دارد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ و پس از انقضای قراردادش با مایکروسافت، به دنیای تلفن های هوشمند بازگردد. این شرکت فنلاندی اما به گفته ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

نوکیا مدتی پیش با انتشار بیانیه ای رسمی، اعلام کرد که تصمیم دارد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ و پس از انقضای قراردادش با مایکروسافت، به دنیای تلفن های هوشمند بازگردد. این شرکت فنلاندی اما به گفته سخنگوی بخش تکنولوژی خود، به دنبال یک شریک تجاری مشهور و در سطح جهانی می گردد که قادر باشد بخش های مربوط به تولید، بازاریابی و فروش و خدمات مشتریان تلفن های هوشمند برند نوکیا را بر عهده بگیرد.

نوکیا نیز در این شراکت بخش های مربوط به طراحی ظاهر و فناوری های بکار رفته در این دستگاه ها را به عهده گرفته و تلاش خواهد کرد محصولات متفاوتی با قابلیت رقابت در بازار ایجاد کند.

از آن زمان اما بسیاری در انتظار مشخص شدن پاسخ این پرسش هستند که شرکت فنلاندی کدام تولید کننده را برای همکاری انتخاب خواهد کرد؟ پرسشی که احتمالا پاسخ آن «Meizu» باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت چینی ۳ شنبه گذشته بازگشت نوکیا به عرصه تلفن های هوشمند را روی صفحه خود در سایت Weibo تبریک گفته و مجددا در همان روز، تصویری را روی حساب توییتر خود منتشر کرد که در آن، عدد ۷۱۶ روی نمایشگر یک تلفن همراه ۱۱۱۰ نقش بسته بود. عددی که هم می تواند به ماه هفتم میلادی از سال ۲۰۱۶ اشاره داشته و یا نشان دهنده روز شانزدهم از ماه جاری میلادی، یعنی فردا باشد.

Will-we-see-an-announcement-on-July-16th-or-in-July-2016 (1)

اکنون تنها می توان تا فرا رسیدن این ۲ تاریخ صبر کرد، تا با حل شدن معما مشخص شود که آیا میزو همان شریک تجاری «در سطح جهانی» است که نوکیا می خواهد تولید تلفن های هوشمندش را به آن بسپارد؟ یا این جار و جنجال تازه هم بر سر همان تلفن هوشمند MX4 Supreme است که شایعات اخیر از تولید مشترک آن توسط میزو و نوکیا حکایت دارند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • genius
    genius | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    نوکیا،این پیرمرد مغرور سرزمین یخزده فنلاند به چه خفتی افتاده که باید به شراکت با یک کمپانی نوپای چینی برای احیا شدنش بیندیشد.....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی