ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۱۰ موبایل قدرتمند بازار برای نیمه اول ۲۰۱۵، از دیدگاه بنچمارک AnTuTu

مدتی است که AnTuTu، گزارش هایی را منتشر می کند که با توجه به آنها، کاربران می توانند عملکرد کلی موبایل های سه الی ۶ ماه اخیر راه یافته به بازار را مورد ارزیابی قرار دهند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

مدتی است که AnTuTu، گزارش هایی را منتشر می کند که با توجه به آنها، کاربران می توانند عملکرد کلی موبایل های سه الی ۶ ماه اخیر راه یافته به بازار را مورد ارزیابی قرار دهند. سه ماه پیش بود که وب سایت اپلیکیشن یاد شده، آمار مربوط به قدرتمندترین موبایل های سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد. بر اساس آن گزارش، گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج  از سامسونگ به واسطه چیپست اگزینوس 7420 خود توانستند رتبه اول را کسب کنند.

در آن زمان رتبه سوم به One M9 از HTC رسید که از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده می کرد و قادر شد تا به امتیاز 52709 دست پیدا کند. اکنون وب سایت AnTuTu، گزارش جدیدی را منتشر نموده که بر اساس آن می توانید آمار مربوط به ۱۰ موبایل هوشمند قدرتمند در نیمه اول سال ۲۰۱۵ را در آن مشاهده نمایید. با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش جدید، در برگیرنده موبایل هایی است که از تاریخ اول ژانویه تا اول جولای سال جاری به بازار آمده اند. بر اساس جدیدترین آمار AnTuTu، در سه ماهه دوم، هنوز موبایلی قدرتمند تر از گلکسی اس ۶ ها به بازار نیامده و باز هم جایگاه اول و دوم به این دو موبایل اختصاص پیدا کرده است.

AnTuTus-report-for-H1-2015

One M9 اما جایگاه سوم خود را از دست داده و به رتبه ششم سقوط نموده. اکنون رتبه سوم، متعلق به شیائومی Mi Note Pro بوده که البته باز هم از همان چیپست نام آشنای اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می جوید.

در این مبارزه، جایگاه چهارم به LeTV 1 Pro اختصاص یافته که می توان اسنپدراگون ۸۱۰ را در آن به عنوان یک قلب تپنده دید.

مقام پنجم به ZTE Nubia Z9 Max اختصاص پیدا کرده و این در حالیست که نمونه ی Nubia Z9 از همان شرکت، توانسته به جایگاه هفتم دست پیدا کند. مقام های هشتم تا دهم نیز به ترتیب به LeTV 1، گلکسی اس ۵ و نکسوس ۶ رسیده اند.

AnTuTus-report-for-H1-2015 (1)

AnTuTu در کنار معرفی ۱۰ تلفن همراه قدرتمند بازار، چارت دیگری را نیز مهیا نموده که بر اساس آن می توانید نوع چیپست های به کار رفته در این ۱۰ موبایل را مشاهده کنید. بر اساس این چارت، ۵۰ درصد موبایل هایی که راه خود را به این Top 10 باز کرده اند، در واقع مجهز به اسنپدراگون ۸۱۰ هستند. اسنپدراگون ۸۰۵ و اگزینوس ۷۴۲۰ نیز هر کدام ۲۰ درصد و در نهایت مدیاتک نیز توانسته سهمی ۱۰ درصدی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • هادی
    هادی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    با تشکر از شما

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی