ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشن TwinsOrNot را به موبایل های ویندوزفونی آورد

به نظر می رسد که تکنولوژی تشخیص چهره اخیرا به یکی از موضوعات مورد علاقه مایکروسافت تبدیل شده. کمپانی یادشده پس از این که اعلام کرد از این تکنولوژی برای ورود به حساب کاربری در ویندوز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

به نظر می رسد که تکنولوژی تشخیص چهره اخیرا به یکی از موضوعات مورد علاقه مایکروسافت تبدیل شده. کمپانی یادشده پس از این که اعلام کرد از این تکنولوژی برای ورود به حساب کاربری در ویندوز 10 بهره خواهد گرفت، وبسایتی به نام HowOld.net را به راه انداخت که می توانست با آنالیز تصویر آپلود شده سن افراد را تخمین بزند و در تلاشی دیگر، وبسایت TwinsOrNot.net را راه اندازی نمود که می توانست دوقلو بودن افراد را تشخیص دهد.

مایکروسافت اخیرا یک اپلیکیشن موبایل از سرویس TwinsOrNot را برای پلتفرم ویندوزفون عرضه کرده که با کمک آن می توانید دوقلوی خودتان را پیدا کنید. درست همانند وبسایت، اپلیکیشن TwinsOrNot هم به شما اجازه می دهد تا تصاویر را از دستگاه خود در آن آپلود کنید، یا اینکه اگر به دنبال شباهت خود با افراد مشهور می گردید قادرید تصاویر را از طریق بینگ جستجو نمایید.

اگر به خاطر داشته باشید، وبسایت TwinsOrNot را یکی از کارمندان مایکروسافت طراحی کرده بود تا نشان دهد که چگونه می توان از API تشخیص چهره کمپانی در راه های متفاوت بهره گرفت. اپلیکیشن TwinsOrNot را می توانید هم اکنون از طریق ویندوزفون استور به رایگان دانلود کنید.

TwinsOrNot

TwinsOrNot

سازنده: مایکروسافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 1.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    یه شباهتایی بین مو و ای برد پیت دید! :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی