ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Feeday؛ ویجت کاربردی iOS برای چک کردن اینستاگرام

اگر در طول روز بارها اینستاگرام خود را چک می کنید، بد نیست برای آسان تر شدن این کار گوشه چشمی هم به ویجت Feeday داشته باشید. این ویجت مخصوص سیستم عامل iOS بدون آنکه نیازی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر در طول روز بارها اینستاگرام خود را چک می کنید، بد نیست برای آسان تر شدن این کار گوشه چشمی هم به ویجت Feeday داشته باشید. این ویجت مخصوص سیستم عامل iOS بدون آنکه نیازی به باز کردن اینستاگرام داشته باشید، آخرین پست های آن را در مرکز اعلان ها به نمایش در می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

ویجت Feeday به صورت رایگان برای آیفون و آیپد عرضه شده و ضمنا نسخه ای از آن برای اپل واچ هم در راه است. در آیفون و آیپد، ویجت مذکور در مرکز اعلان ها جاخوش کرده و می تواند آخرین تصاویر بارگذاری شده در اینستاگرام را در ردیف های سه، شش یا نه تایی به نمایش درآورد.

FeedayWidget369

البته Feeday در نسخه رایگان تنها سه عکس را برای شما به نمایش در می آورد و برای مشاهده شش یا نه عکس می بایست آن را با هزینه 99 سنت به نسخه کامل ارتقا دهید.

تصاویر به نمایش درآمده در مرکز اعلان ها به طور مرتب بروزرسانی می شوند و یکی از مزایای استفاده Feeday این است که تنها با یک اشاره روی هر عکس، مستقیما وارد اینستاگرام خواهید شد. برای استفاده از این ویجت کافیست پس از نصب، به منوی تنظیمات مراجعه کرده و در این بخش وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

اگر در طول روز بارها اینستاگرام را چک می کنید و به خاطر این کار زمان زیادی را از دست می دهید، شاید بد نباشد که یک بار Feedly را جایگزین این چک کردن های مکرر کرده تا در وقت خود بیشتر صرفه جویی نمایید.

Feeday - Widget for Instagram

Feeday - Widget for Instagram

سازنده: Arcangelo Fiore قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 30.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    خیلی کار رو راحت میکنه اما این به روز رسانی مداوم عکسهای جدید واسه ما که حجمی اینترنت میگیریم یه مقدار خرجمون رو بالا نمیبره آیا؟

  • Omid_Hamidi
    Omid_Hamidi | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    Error 1009 خفم کرد
    چرا اینجوریه؟
    باز تحریم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی