ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته از قاب های گلکسی نوت 5 خبر از ساختاری متفاوت برای S Pen می دهند

گلکسی نوت 5 این روزها یکی از داغ ترین محصولاتی به شمار می رود که کاربران مشتاقانه منتظر ورودش به بازار هستند. آنطور که شایعات حکایت می کنند، سامسونگ در نظر دارد تا یک ماه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

گلکسی نوت 5 این روزها یکی از داغ ترین محصولاتی به شمار می رود که کاربران مشتاقانه منتظر ورودش به بازار هستند. آنطور که شایعات حکایت می کنند، سامسونگ در نظر دارد تا یک ماه دیگر این دستگاه را معرفی کند و بلافاصله نیز آن را به بازار عرضه نماید.

یک شرکت تولید کننده قاب محافظ برای نوت ۵، به تازگی تصاویری را در اینترنت منتشر نموده که اطلاعات جالبی را در رابطه با این دستگاه، در اختیار ما قرار می دهد. اگر این تصاویر واقعیت داشته باشند، می توان گفت که نوت ۵ از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به S6 خواهد داشت و احتمالا به بدنه ای شیشه ای و قابی آلمینیومی مجهز خواهد بود.

علاوه بر این موضوع، در تصاویر انتشار یافته، نکته دیگری نیز جلب توجه می کند. ظاهرا سامسونگ ساختاری جدید را برای S Pen در نظر گرفته و نحوه خروج این قلم از جایگاهش را تغییر داده است. در مدل های قبلی گلکسی نوت، کاربران باید نوک قلم را می گرفتند و آن را از جایگاهش خارج می کردند، اما در ساختار جدید، قلم باید اندکی به داخل فشار داده شود تا سپس به صورت خودکار به بیرون بیاید.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری را در رابطه با گلکسی نوت ۵ مشاهده نمایید.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که امروز نوت ۵ مجوز FCC را برای فروش در آمریکا دریافت کرده. این موضوع نشان می دهد که احتمالا شایعات صحت دارند و سامسونگ به زودی قصد دارد این دستگاه را معرفی نماید. جالب است بدانید که این مجوز برای گلکسی اس ۶ اج پلاس نیز صادر شده و احتمالا این دستگاه نیز همراه با نوت ۵ به بازار خواهد آمد.

Galaxy-Note-Ringke-05-w600

Galaxy-Note-Ringke-04-w600

Galaxy-Note-5-Ringke-03-w600

Galaxy-Note-5-Ringke-01-w600

Galaxy-Note-5-Ringke-02-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • MAHAN_R
    MAHAN_R | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    کاور زیبایی هستش رنگ خود گوشی رو واضح نشون میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی