ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در آستانه عرضه ویندوز 10 اپ استور یونیورسال خود را راه اندازی کرد

در حالی که تنها چند هفته به انتشار رسمی ویندوز 10 باقی مانده، مایکروسافت شدیدا مشغول آماده سازی تولیدکنندگان و طرفداران برای این بروزرسانی است. مایکروسافت در همین راستا تاکنون کمپین های متعددی برگزار کرده، روابط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ تیر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

در حالی که تنها چند هفته به انتشار رسمی ویندوز 10 باقی مانده، مایکروسافت شدیدا مشغول آماده سازی تولیدکنندگان و طرفداران برای این بروزرسانی است. مایکروسافت در همین راستا تاکنون کمپین های متعددی برگزار کرده، روابط خود با دیگر کمپانی ها را از نو پی ریزی نموده و وعده داده که ویندوز 10 را در تاریخ 29 جولای (7 مرداد) به رایگان در اختیار مشتریان خاص خود قرار می دهد.

در ادامه این تلاش، مایکروسافت در آستانه عرضه ویندوز 10 به تازگی اپ استور یونیورسال خود را راه اندازی کرده که در ادامه با امکانات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت برای یکپارچه سازی اکوسیستم ویندوز در سپتامبر سال گذشته خبر از یک فروشگاه جامع برای کلیه گجت ها و اپلیکیشن های مایکروسافت داده بود. اپ استور جدید به کاربران اجازه می دهد تا به جای مراجعه به چندین وبسایت، به کلیه محتوای مورد علاقه خود از یک محل دسترسی داشته باشند.

هر چند که طراحی جدید به زیبایی گذشته نیست، اما بسیار منظم است و به آسانی می توان در آن به جستجو پرداخت. با ورود به اپ استور جدید یک بنر بزرگ را در بالای صفحه مشاهده می کنید که اپلیکیشن های ویژه را تبلیغ می کند و با اسکرول به سمت پایین موارد توصیه شده، برترین های رایگان، برترین های فروشی و اپلیکیشن های دارای بالاترین امتیازات را مشاهده خواهید کرد.

همچنین دسته های جدیدی به دسته بندی اپ استور اضافه شده که شامل موارد زیر هستند:

  • Developer tools
  • Multimedia design
  • Medical
  • Photo & video
  • Personalization
  • Productivity
  • Security
  • Shopping

ws7

نتایج جستجو در اپ استور جدید را می توان محدود نمود تا کاربر بتواند اپلیکیشن های مورد نیازش را آسان تر پیدا کند. ضمنا در طراحی جدید اپ استور یونیورسال تلاش شده تا هر چه بیشتر به فروشگاه اصلی ویندوز شباهت پیدا کند. از این رو در منوی هر اپلیکیشن، فهرستی از دستگاه های پشتیبانی شده توسط آن به همراه قابلیت ها و سایز تقریبی اش را مشاهده می کنید.

امتیازات و نقد و بررسی های هر اپلیکیشن حالا به طور منظم تری از گذشته به نمایش در می آیند تا کاربران بتوانند در مورد کاربردی بودن اپلیکیشن ها آسان تر از همیشه تصمیم بگیرند.

البته اپ استور یونیورسال مایکروسافت هنوز دارای نقایصی است. اولا از آن نمی توان فایل هایی با فرمت appx. دانلود کرد و ثانیا هنوز امکان نصب اپلیکیشن ها از راه دور میسر نشده. ضمنا به نظر می رسد که در این اپ استور امکان مشاهده کالکشن های اپلیکیشن و بازی همچون Wonderful world of Disney ممکن نیست.

اما یادمان باشد که اپ استور جدید تازه اول راه است و امید می رود که مایکروسافت با گرفتن بازخورد از کاربران در طراحی اش تجدید نظر کند. برای بازدید از این اپ استور یونیورسال می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • مجتبی
    مجتبی | ۳ آبان ۱۳۹۴

    یکی بگه چجوری میشه اکانت developer رو خرید ؟!
    فقط با VISTA , MASTER CARD میشه !؟!؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی