ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عکاسی به سبک دوربین های حرفه ای در اندروید با اپلیکیشن AZ Camera

به نظر می رسد که طرفداران عکاسی حرفه ای در اندروید هفته بسیار خوبی پیش رو دارند. یکی دو روز پیش اپلیکیشن عکاسی ProShot بالاخره به پلتفرم اندروید پا گذاشت تا آرشیو ابزارهای حرفه ای برای عکاسی در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

به نظر می رسد که طرفداران عکاسی حرفه ای در اندروید هفته بسیار خوبی پیش رو دارند. یکی دو روز پیش اپلیکیشن عکاسی ProShot بالاخره به پلتفرم اندروید پا گذاشت تا آرشیو ابزارهای حرفه ای برای عکاسی در این سیستم عامل تکمیل تر از گذشته شود.

به غیر از پروشات، اندرویدی ها در هفته جاری این شانس را دارند تا از مزایای AZ Camera، یک اپلیکیشن عکاسی حرفه ای دیگر به رایگان استفاده کنند.

برای آشنایی با قابلیت های این اپ، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

عکاسی با بعضی موبایل های اندرویدی به خاطر UI نامناسب دوربین و پیچیدگی کار با آن، ممکن است بسیاری از افراد را از عکاسی با تلفن هوشمند خود دلزده کند. اما شاید یک رابط کاربری ساده تر با چینش بهتر تنظیمات بتواند دید افراد را نسبت به این موضوع کاملا دگرگون کند.

AZ Camera 11

AZ Camera با دنبال کردن این هدف، نه تنها تجربه عکاسی به مراتب لذت بخش تری را برای اندرویدی ها فراهم می کند، بلکه با امکانات اضافه اش قادر است تصاویر گرفته شده با موبایل را به حد عکس های یک دوربین DSLR برساند.

AZ Camera به عنوان یک اپلیکیشن شخص ثالث دوربین، از API Camera2 اندروید آبنبات چوبی بهره می برد و دسترسی به گزینه هایی همچون ذخیره تصاویر در فرمت RAW را برای کاربر فراهم کرده که شاید در اپ پیش فرض دوربین دسترسی به آنها ممکن نباشد. البته پیش از دانلود این اپ باید از پشتیبانی گجت خود از Camera2 اطمینان حاصل کرده و اندروید را به نسخه آبنبات چوبی ارتقا دهید.

از جمله ابزارهای حرفه ای این اپ عکاسی می توان به تنظیم دستی فوکوس، سرعت شاتر و ایزو و همچنین امکان تنظیم میزان سفیدی و خنثی سازی اکسپوژر هم در دوربین اصلی و هم سلفی اشاره کرد.

AZ Camera 22

 

مهم ترین خصوصیت این اپ که عکاسی با آن را به شدت ساده و لذت بخش کرده، رابط کاربری زیبایی است که با الگوگیری از دوربین های DSLR طراحی شده. هر چیزی که از آن بخواهید، از تنظیم ایزو گرفته تا سرعت شاتر و گزینه های مخصوص فلش مثل یک دوربین حرفه ای در یک صفحه در دسترس شما قرار گرفته اند که اگر دستی بر آتش عکاسی داشته باشید، کار با آنها را بسیار ساده و لذتبخش خواهید یافت.

AZ Camera را می توانید در اندروید آبنبات چوبی و موبایل هایی که از API Camera2 پشتیبانی می کنند اجرا نمایید.

AZ Camera - Manual Pro Cam

AZ Camera - Manual Pro Cam

سازنده: Hecorat Camera قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ali
    ali | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    روی گلکسی اس 4 که به تازگی به اندروید 5 ارتقا دادم قابلیت نصب نداره این برنامه

  • بهروز
    بهروز | ۲۸ تیر ۱۳۹۴

    تا الان روی هیچ پرچمداری نصب نشد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی