ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر Galaxy Tab S2 پیش از معرفی رسمی، لو رفت

بر اساس شنیده ها سامسونگ قرار است چند روز دیگر تبلت جدید خود موسوم به Galaxy Tab S2 را معرفی نماید. اما پیش از اینکه زمان معرفی رسمی فرا رسد، عکس ها و مشخصات احتمالی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۸ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۵

بر اساس شنیده ها سامسونگ قرار است چند روز دیگر تبلت جدید خود موسوم به Galaxy Tab S2 را معرفی نماید. اما پیش از اینکه زمان معرفی رسمی فرا رسد، عکس ها و مشخصات احتمالی این تبلت در اینترنت منتشر شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

gsmarena_002

تبلت جدید سامسونگ قرار است در دو ابعاد مختلف با نمایشگرهای ۸ و ۹.۷ اینچی به بازار عرضه شود. جالب است بدانید که کره ای ها نسل قبلی این دستگاه را در دو سایز ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی تولید می کردند.

هر دو مدل از نسبت تصویر 4:3 برخوردار هستند و تصاویر را با روزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۵۳۶ به نمایش در می آورند. شایان ذکر است که این رزولوشن برابر با همان میزانی است که اپل در خانواده آیپد ارائه می دهد.

gsmarena_003

انتظار می رود Galaxy Tab S2 از پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی Exynos 7420 برای تامین قدرت خود استفاده نماید. این پردازنده از معماری ۶۴ بیتی برخوردار است و رمی ۳ گیگابایتی نیز آن را همراهی می کند.

هر دو مدل ضخامت برابر با ۵.۴ میلی متر دارند. وزن مدل ۹.۷ اینچی ۴۰۷ گرم است و مدل ۸ اینچی نیز عدد ۲۶۰ گرم را از خود بر روی ترازو بر جای می گذارد.

gsmarena_004

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • علیرضا بنی زمان
    علیرضا بنی زمان | ۲۸ تیر ۱۳۹۴

    البته باید بگیم که سامسونگ تو اطلاعات درباره ی این تبلت گفته که تب اس قبلی از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار هستش .

  • بهروز
    بهروز | ۲۸ تیر ۱۳۹۴

    وقتی نوت4 و جی3 نکسوس6 اومد فقط تبلتها رومیدیدم خندم میگرفت ولی وقتی سرفیس3 که دیدم ورق برگشت و الان طوری شده حتی لپ تاب میبینم خندم میگیره حتی فراتر از تبلت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی