ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تازه از قلم S Pen سامسونگ

اخیرا دو عکس جدید در فضای مجازی انتشار یافته که گفته می شود به نسخه بعدی از استایلوس سامسونگ با نام S Pen تعلق داشته باشد که قرار است همراه با نسل تازه فبلت نوت یعنی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اخیرا دو عکس جدید در فضای مجازی انتشار یافته که گفته می شود به نسخه بعدی از استایلوس سامسونگ با نام S Pen تعلق داشته باشد که قرار است همراه با نسل تازه فبلت نوت یعنی نوت 5 ارائه گردد.

تصاویر نشان می دهند که این قلم داری یک سر کلیکی است و این یعنی راس قلم جمع شونده خواهد بود و با کلیک کردن قسمت انتهایی آن از بدنه خارج می شود. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ماه گذشته خبری در مورد ثبت یک پتنت از سوی سامسونگ منتشر گردید که قابلیت بیرون آمدن به صورت خودکار را برای این قلم به تصویر می کشید. شاید کمی زود باشد اگر انتظار داشته باشیم چنین قابلیتی به گلکسی نوت 5 افزوده شود، با این همه، به شرکت های سازنده قاب گفته شده که قلم نوت 5 آنچنان با بدنه دستگاه یکپارچه سازی شده که به سادگی و از طریق ناخن از جایگاهش خارج نمی شود.

از همین رو، شاید قابلیت خارج شدن به صورت خودکار بهترین راهکار برای جدا شدن S Pen از بدنه این فبلت باشد، با این همه، احتمال آنکه این قلم از نوع کلیکی باشد هم چندان هم دور از ذهن نیست.

گفتنی است که براساس برخی شایعات، قلم نوت 5 با استفاده از فرامین صوتی از جایگاه خود خارج می شود که تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در این رابطه به دست نیامده و برای اطلاع از حقیقت باید همچنان منتظر ماند.

spen

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    من امیدوارم یه قلم در حد قلم سرفیس پرو 3 داشته باشه
    تو سرفیس نرم افزار کاربردی که برای قلم باشه اونقدرها زیاد نیست شاید چند مورد به جز وان نوت و بقیه پولی و خیلی گرون هستند

    ای کاش کاربردای بیشتری به قلم سرفیس اضافه شه و از نوشتن و تبدیل دستخط فارسی به نوشته هم پشتیبانی کنه

  • سینا
    سینا | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    سری نوت سامسونگ بهترینه >>>>>

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی