ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگر KGI: فروش آیفون 54 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است

Ming-Chi Kuo یکی از تحلیلگران مرتبط با اپل است که با شرکت KGI Securities نیز همکاری دارد و به تازگی گزارشی از عملکرد مالی این کمپانی را در سه ماهه منتهی به ماه گذشته میلادی در اختیار مشتریان این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

Ming-Chi Kuo یکی از تحلیلگران مرتبط با اپل است که با شرکت KGI Securities نیز همکاری دارد و به تازگی گزارشی از عملکرد مالی این کمپانی را در سه ماهه منتهی به ماه گذشته میلادی در اختیار مشتریان این شرکت قرار داده است.

آقای کو پیش بینی کرده که اپل در این بازه زمانی سه ماهه، 54.2 میلیون دستگاه آیفون، 8.8 میلیون آیپد و 3.9 میلیون عدد ساعت هوشمند را به فروش رسانده باشد که این ارقام، نشان دهند افزایش 54 درصدی فروش آیفون نسبت به سال گذشته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس پیش بینی این تحلیلگر، آیپد اما، اوضاع خوبی را تجربه نکرده و فروش آن در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال قبل 33.5 درصد کاهش داشته است.

Kuo اعلام داشته که فروش آیفون در سه ماهه جاری افتی 26 درصدی را تجربه کرده و به 40.1 میلیون دستگاه تنزل پیدا کند. او همچنین در این گزارش به مشکلات مربوط به حسگر فورس تاچ اشاره نموده که قرار است در آیفون 6s و آیفون 6s Plus مورد استفاده قرار بگیرد.

این تحلیلگر همچنین پیش بینی کرده که اپل به زودی نسخه جدیدی از آیپد مینی را با پردازنده سریع تر و همچنین بدنه باریک تر و سبک تر رونمایی خواهد کرد. او می گوید، عرضه نسخه جدید این محصول باعث افزایش قابل توجه فروش آن در سه ماهه جدید خواهد شد اما همچنان انتظار دارد که فروش آیپد مینی افتی 28.3 درصدی را در قیاس با سال قبلش داشته باشد.

در مورد اپل واچ نیز این فرد آگاه اظهار داشته که واکنش مشتریان به محصول مورد بحث متعادل بوده است با این همه، ایجاد بازارهای جدید برای این ساعت بدان معناست که فروش اپل واچ به صورت سلسله وار در حدود 41 درصد (یعنی 5.5 میلیون دستگاه) در سه ماهه منتهی به سپتامبر(شهریور) افزایش خواهد داشت.

کو پیش بینی کرده که فروش اپل از محل ساعت های هوشمند آن در سال مالی 2015 برابر با 15 میلیون باشد و در همین رابطه اظهار داشته که شرکت مورد بحث احتمالا با ارائه مدل جدیدی از Apple Watch Sport با پوشش آلومینیومی و طلای زرد و قرمز سعی خواهد کرد که فروش خود از بخش پوشیدنی ها را افزایش دهد.

گفتنی است که اپل فردا گزارش مالی سه ماهه جدید خود را منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m
    m | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    وقتي سيصد ميليون جمعيت امريكا مي تونن با فقط 199دلار كه شايد هزينه قبض برقشونم نشه يه ايفون جديد بخرن جرا بيان 500دلار به اندرويدي بدن؟
    تنها دليل موفقيت apple همين حق وتوي تلكاميه... خارج از امريكا حشره أي بيش نيست...

  • Shm
    Shm | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    ای کاش می شد آمار گرفت که چند درصد از اندروید و ویندوز فون به ios مهاجرت کردن و چند درصد برای اولین بار انتخابشون ios بوده ...
    همینطور برعکس چند درصد از ios به اندروید و ویندوز فون اومدن ...
    فکر می کنم اینطوری خیلی بهتر می بود جنگ بین شرکت ها ...
    با اینکه طرفدار اپل نیستم اما اپل داره بعنوان برند با سیستم عامل اندروید مبارزه می کنه که خودش پشتیبان های بزرگی مثل سامسونگ ، HTC ، سونی ، هواوی و کلی برند چینی دارن ...
    جنگ نابرابریه به نظر من ...

مطالب پیشنهادی