ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در حال توسعه یک رابط کاربری جدید برای موبایل هایش است

به نظر می رسد اخبار خوبی از ژاپن شنیده می شود؛ این طور که خبر رسیده، بخش موبایل سونی تلاش دارد تا بالاخره و پس از مدت ها، نمونه ای جدید از رابط کاربری را برای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

به نظر می رسد اخبار خوبی از ژاپن شنیده می شود؛ این طور که خبر رسیده، بخش موبایل سونی تلاش دارد تا بالاخره و پس از مدت ها، نمونه ای جدید از رابط کاربری را برای محصولات سری اکسپریا توسعه دهد. این پروژه در سایت خود سونی ذکر گشته و با نام «کانسپت سونی از اندروید» از راه خواهد رسید.

در طرحی جالب، سونی می خواهد از خود کاربران برای امتحان کردن رابط کاربری و در واقع پوسته ی جدید اندروید نظر خواهی کند و این شرکت به برخی استفاده کنندگان از تلفن هوشمند اکسپرا Z3 اجازه می دهد تا در طرح یاد شده ثبت نام به عمل آورند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طرح مورد بحث البته صرفا برای کاربران سوئدی در دسترس خواهد بود و در وب سایت سونی به صراحت اعلام گشته که در حال حاضر، کاربران ساکن این کشور می توانند از رابط کاربری جدید سونی لذت برده و تجربه جدیدی را نیز به دست آورند.

در ادامه اذعان گشته که کاربران نسخه ای جدید از پوسته اندروید که به واسطه سونی توسعه یافته را دریافت خواهند نمود. کمپانی مورد بحث اطلاعات بیشتری از آنچه مطالعه کردید را منتشر ننموده و هنوز تصویری نیز از رابط کاربری جدید به دست نیامده اما بر اساس مطالبی که در وب سایت رسمی شرکت مورد بحث اعلام شده، پس از آمدن و رفتن چندین نسل از پرچمداران سونی، بالاخره می توانیم یک تغییر کلی در طراحی نرم افزاری را شاهد باشیم.

در چند سال اخیر بخش سخت افزاری و نرم افزاری سونی، از الگوهای یکسانی پیروی کرده اند که صرفا با کمترین تغییرات مواجه بوده. این در حالی است که اگرچه سونی با رابط کاربری فعلی، یکی از ساده و زیباترین پوسته ها را بر قامت اندروید خالص کشیده اما در هر صورت همین جامه نیز اکنون اندکی تکراری گشته.

حال باید منتظر ماند و دید که نسخه بتای رابط کاربری جدید سونی چه زمانی به دست کاربران سوئدی خواهد رسید و آیا می تواند نظر آنها را جلب کند یا خیر. از طرفی امکان دارد این شرکت در نمایشگاه IFA نیز از این پوسته پرده برداری کرده و آن را به کاربران و رسانه ها نشان دهد. نمایشگاهی که اکنون صرفا ۶ هفته تا برگزاری اش زمان باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • امیرمحد
    امیرمحد | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    فقط مال گوشی جدیداش میشه یابدست ماهم میرسه!!!!!زد3دارم.ممنون میشم کمک کنید

  • babak.m
    babak.m | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    ما که با این سادگیش حال میکنیم و خیلی راضی هستیم خدا کنه زیاد تغییر نده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی