ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت بر استفاده کودکان از تبلت و موبایل با اپلیکیشن Screen Time Parental Remote

کودکان امروزی را نمی توان با چیزهای ساده ای مثل عروسک و دفتر نقاشی و ماشین اسباب بازی فریب داد؛ آنها به چیزی کمتر از یک تبلت یا موبایل راضی نیستند و تا آن را نداشته باشند، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

کودکان امروزی را نمی توان با چیزهای ساده ای مثل عروسک و دفتر نقاشی و ماشین اسباب بازی فریب داد؛ آنها به چیزی کمتر از یک تبلت یا موبایل راضی نیستند و تا آن را نداشته باشند، آرام و قرار نمی گیرند.

اما این واقعیت نباید موجب شود که والدین این کودکان، بر استفاده فرزندان خود از این گجت ها مدیریت نداشته باشند. اپلیکیشن Screen Time Parental Remote ابزاری کاربردی برای بزرگترهاست تا از راه دور و با استفاده از مرورگر یا موبایل شخصی، بر وسیله ای که در دستان کودک قرار گرفته کنترل کاملی داشته باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فرقی نمی کند که خودتان از یک گجت اندرویدی استفاده می کنید یا نه، به غیر از اپلیکیشن با مراجعه به وبسایت Screen Time می توانید بر دستگاه اندرویدی فرزند و یا برادر یا خواهر کوچکتر خود مدیریت کنید.

برای شروع استفاده از این سرویس، در ابتدا می بایست به عنوان فرد ناظر در آن ثبت نام کرده و پس از دنبال کردن راهنمایی های Screen Time، اپلیکیشن را روی گجت کودک نصب کنید. از آن به بعد کنترل کاملی بر استفاده او از گجت خواهید داشت.

Screen Time 2

احساس می کنید که فرزندتان زمان زیادی را به بازی اختصاص می دهد؟ با Screen Time می توانید برای اپلیکیشن ها و بازی ها محدودیت زمانی تعیین کنید. وقت خواب کودک فرا رسیده؟ وقتی که پشت لپتاپتان نشسته اید، با یک دکمه تمام اپلیکیشن ها را مسدود کنید.

به غیر از محدود کردن استفاده از اپلیکیشن ها، Screen Time یک ابزار نظارت از راه دور بسیار کاربردی هم هست. با آن می توانید ببینید که فرزندتان بیشترین وقتش را به چه اپلیکیشن هایی اختصاص می دهد و از چه سایت هایی بازدید می کند. اگر هم فرزند باهوشی دارید که ممکن است Screen Time را از گجتش پاک کند، برای جلوگیری از این کار می توانید برای آن یک رمز عبور در نظر بگیرید.

Screen Time بر خلاف ظاهر سختگیرانه ای که دارد، یک ابزار تشویقی خوب هم هست. با استفاده از آن می توانید برای کودک تکالیفی تعیین کنید و در ازای انجام آنها به او پاداش بدهید. مثلا برایش تعیین کنید که اگر اتاقش را مرتب کند، به او اجازه می دهید که یک ساعت بیشتر با موبایلش بازی کند.

Screen Time اپلیکیشنی رایگان است، اما یک نسخه حرفه ای هم دارد که تنها تا 14 روز اول استفاده قادرید بدون صرف هزینه تجربه اش کنید و برای استفاده بعدی هزینه ای را به طور ماهیانه به سازندگان اپ بپردازید.

اگر کودک خردسالی دارید که استفاده اش از گجت های هوشمند امانتان را بریده، توصیه می کنیم به هیچ وجه Screen Time را از دست ندهید.

Screen Time Parental Control

Screen Time Parental Control

سازنده: Screen Time Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • cahoor
    cahoor | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    اپ کاربردی و جالبی بود، تشکر جناب بیگ زاده.

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    عکسای تبلیغاتیش:
    مک بوک..
    اس۶
    نکسوس۴..
    عدالتش خواهیش مثال زدنیست....
    :|

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    تشکر از اقای بیگ زاده بابات معرفی اپ،
    وقتی بچه دار شدم استفاده میکنم D:

  • reza
    reza | ۲۹ تیر ۱۳۹۴

    کودکان این دوره زمونه بچه که نیستن گودزیلان

مطالب پیشنهادی