ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات و تصاویری جدید از مشخصات موبایل Galaxy S6 Edge Plus سامسونگ

تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge سامسونگ همراه با موبایل گلکسی S6 حدودا چهار ماه پیش رونمایی شد و به خاطر لبه های خمیده هر دو طرف نمایشگرش موفق شد استانداردهای تازه ای را در صنعت موبایل دنیا تعریف ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge سامسونگ همراه با موبایل گلکسی S6 حدودا چهار ماه پیش رونمایی شد و به خاطر لبه های خمیده هر دو طرف نمایشگرش موفق شد استانداردهای تازه ای را در صنعت موبایل دنیا تعریف کند.

دو گجت یاد شده پرچمدارن فعلی این شرکت کره ای هستند، با این همه، چندی است که اطلاعات و جزئیات مختلفی در رابطه با تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge Plus منتشر شده که انتظار می رود ظرف هفته های آتی از راه برسد.

این موبایل قطعا نسخه بزرگ تری از S6 Edge خواهد بود و باید بگوییم که براساس شواهد موجود مجوز FCC آمریکا را نیز دریافت کرده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تصویری که در پایان خواهید دید دو موبایل S6 Edge Plus و S6 Edge را با هم مقایسه می کند. در این تصویر موبایل S6 Edge روی مدل دیگر قرار گرفته و به همین خاطر می توان دریافت که ابعاد آن تا چه اندازه کوچک تر است. دو دستگاه مورد بحث از لحاظ طراحی تقریبا با هم یکی هستند و تنها اختلاف ظاهری در محل قرار گیری میکروفون آنهاست.

با نگاهی به تصویر دوم، لیستی از مشخصات و امکانات موبایل گلکسی S6 Edge Plus را مشاهده خواهید کرد. این دستگاه از همان چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی اگزینوس 7420 بهره می برد که در پرچمدارن امسال سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته.

امور گرافیکی دستگاه از طریق پردازنده گرافیکی Mali-T760 انجام می شود و رزلوشن نمایشگر آن نیز برابر با 2560 در 1440 پیکسل یا همان QHD است.

براساس شایعات و اخبار لو رفته قبلی، نمایشگر این موبایل از نوع 5.5 یا 5.7 Super AMOLED است که خبرهای جدید نیز هیچگونه منافاتی با آن ندارد و آنها را نیز تایید می کند.

گفته می شود که این موبایل دارای یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است و یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده باشد.

باتری این تلفن هوشمند از نوع 3700 میلی آمپر ساعتی است و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده که امکان ارتقاء آن وجود ندارد.

در مورد زمان رونمایی این موبایل هیچگونه اطلاعاتی در دست نیست اما براساس گزارش منتشر شده، پیش بینی می شود که این اتفاق در تاریخ 21 مردادماه رخ دهد. در هر صورت برای اطمینان از صحت این خبرها باید همچنان منتظر بمانیم.

Galaxy-S6-Edge-vs-Galaxy-S6-Edge-Plus-leak_1

Galaxy-S6-Edge-Plus-specs-leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • shervin
    shervin | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    جمع کنین بابا
    کپی کرده کپی کرده
    خوبه این آیفون بود که چون فروشش اومده بود پایین اومد صفحه نمایش هاش رو بزرگ کرد
    بعدش هم فک کردید خیلی کار کرده که گوشی درست کرده بزاری تو جیبت خم میشه؟!
    اپل حتی عرضه نداره صفحه نمایش بزنه
    صفحه نمایش هاش رو از سامسونگ میخره!

    • محمد
      محمد | ۳ مرداد ۱۳۹۴

      ایولا خوشم امد ازت

  • amir
    amir | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    فک کنم این عکسه 6 و 6+ احتمالا اشتباه شده لطفا اصلاح کینین!:دی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی