ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ جدید مایکروسافت برای سرفس 3، «یادداشت برداری» را به دانش جویان یادآوری می کند

مایکروسافت یک تیزر جدید را برای تبلیغ جدیدترین تبلت خود یعنی سرفس 3 منتشر کرده که از دو ماه پیش در بازارهای جهانی عرضه گردید. این تبلیغ مشخصا برای زمان بازگشایی مدارس ساخته شده و در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

مایکروسافت یک تیزر جدید را برای تبلیغ جدیدترین تبلت خود یعنی سرفس 3 منتشر کرده که از دو ماه پیش در بازارهای جهانی عرضه گردید.

این تبلیغ مشخصا برای زمان بازگشایی مدارس ساخته شده و در آن، سرفس 3 به عنوان دستگاهی معرفی گردیده که به دانش جویان و دانش آموزان یادآوری می کند در سال تحصیلی جدید «یادداشت برداری» را فراموش نکنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به طور خلاصه باید بگوییم که سرفس 3 یک تبلت 10.8 اینچی فول اچ دی است که امکان ضبط سخنرانی ها و یادداشت برداری همزمان را برای کاربرانش فراهم می کند و علاوه بر این، قابلیت های دیگری چون تبدیل دست خط به متن را دارد و حتی می توان روی آن نوت های موسیقی را نوشت.

از دیگر امکانات سودمند این تبلت می توان به یک سال امکان استفاده رایگان از Office 365 Personal، استایلوس سرفس پن که به صورت جداگانه به فروش می رود، پورت USB 3.0، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 3.5 مگاپیکسلی اشاره نمود.

مایکروسافت در حال حاضر سرفس 3 را به قیمت 499 دلار (با 64 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم و پشتیبانی از وای فای) به فروش می رساند و نسخه دیگری از آن نیز (با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم و وای فای) به قیمت 599 دلار در بازار موجود است.

انتظار می رود که تا پایان امسال نسخه های LTE این تبلت نیز ارائه گردد. سرفس 3 از نسخه 8.1 ویندوز پشتیبانی می کند و از تاریخ هفتم مردادماه نیز آپدیت ویندوز 10 را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • baraeen
    baraeen | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    آرزوی خرید یه سرفس دارم، ولی مشکل پولی دارم.
    حیف.

  • ali
    ali | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    kasi midoone behtarin ghalam vase in devica safe khazani chie?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی