ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قاب جدید Incipio برای گلکسی اس ۶؛ باتری اضافه و قابلیت استفاده از MicroSD

پرچمداران جدید سامسونگ مشخصا در میان بهترین موبایل های اندرویدی امسال قرار می گیرند اما همچنان از باتری متوسطی برخوردار هستند. حال اینکه در نمونه های امسال، باتری قابل تعویض هم نیست، بحث دیگری است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

پرچمداران جدید سامسونگ مشخصا در میان بهترین موبایل های اندرویدی امسال قرار می گیرند اما همچنان از باتری متوسطی برخوردار هستند. حال اینکه در نمونه های امسال، باتری قابل تعویض هم نیست، بحث دیگری است.

اکنون یکی از سازندگان لوازم جانبی تلفن های هوشمند به نام Incipio، در صدد رفع همین مشکل برآمده و می خواهد با محصول جدید خود به نام offGrid که در اصل یک قاب به همراه باتری یدکی برای گلکسی اس ۶ است، به عمر باتری این دستگاه کمک شایان ذکری نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چنین قاب هایی، موبایل شما را ضخیم و سنگین تر خواهند کرد، offGrid نیز از این قضیه مستثنی نیست اما در عوض، باتری تلفن هوشمندتان تا ۱۰۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

در هر صورت، Incipio مدعی گشته که قاب offGrid، نازک ترین در کلاس خود است و این موضوع مشخصا برای افرادی که علاقه بسزایی به باریک ماندن موبایل دارند، مهم خواهد بود. از سوی دیگر ظاهر آن نیز مات است اما باز هم اثر انگشت شما را به خود جلب خواهد کرد.

samsung-galaxy-s6-finally-gets-microsd-card-slot-extra-battery-via-incipio-case-487253-4-w600

از همه مهم تر اما، قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی است. اگرچه گلکسی اس ۶ از وجود درگاه MicroSD محروم گشته اما این قاب محافظ می تواند تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی به کهکشانی جدید سامسونگ اضافه نماید.

لازم به ذکر است که Incipio، خود یک اپلیکیشن مرورگر فایل را نیز توسعه داده و آن را در اختیار خریداران می گذارد. در نهایت باید اذعان داشت که قیمت قاب مورد بحث، ۸۹.۹۹ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • عبدالله
    عبدالله | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    این کیسی که گذاشتین فکر نکنم تا صد سال دیگه وارد ایران بشه آخه شرکت سازنده اش آمریکاییه و وقتی این گوشی از مدل بیفته که دیگه نیازی نیست از این کیس استفاده کنی مه یه سرچ زدم فقط معرفی اش رو دیدم ندیدم یه سایتی فروشش رو گذاشته باشه حتی digikala

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی