ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گرگ کهکشان؛ معرفی بازی Warhammer 40K: Space Wolf

پس از گذشت حدود یک سال از عرضه Warhammer 40K: Space Wolf، عنوان تحسین شده استودیوی هیروکرفت برای کاربران iOS، بالاخره این هفته نوبت به اندرویدی ها رسید تا بتوانند آن را به رایگان در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

پس از گذشت حدود یک سال از عرضه Warhammer 40K: Space Wolf، عنوان تحسین شده استودیوی هیروکرفت برای کاربران iOS، بالاخره این هفته نوبت به اندرویدی ها رسید تا بتوانند آن را به رایگان در موبایل هایشان تجربه کنند. Space Wolf به عنوان یک عنوان استراتژیک قدرتمند آمده تا خلاء بازی های بلیزارد در پلتفرم موبایل را به شایستگی پر کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر تا به حال هیچ یک از عناوین Warhammer 40K را تجربه نکرده اید، Space Wolf می تواند برای آشنایی با این فرنچایز ریشه دار و 28 ساله شروع مناسبی باشد. Space Wolf یک عنوان استراتژی نوبتی است و اگر تجربه چنین سبکی را نداشته اید، باید بدانید که بازی کردن آن مهارت بالایی را می طلبد.

screen640x640 (1)

بازی هم دارای حالت تک نفره و داستانی است و هم مود مالتی پلیر که البته برای هر دو باید دائما به اینترنت متصل باشید. در حالت داستانی می توانید از میان 3 قهرمان یکی را برای پیشروی در مراحل استفاده کرده و با رفتن به مراحل بالاتر، چند نفر از آنها را با خود همراه کنید.

در وارهمر جدید، مثل تمام عناوین این فرنچایز توجه ویژه ای به المان های نقش آفرینی شده. بنابراین به غیر از اتخاذ استراتژی درست در مبارزات باید حواستان به ارتقای مهارت ها و اسلحه قهرمان ها هم باشد.

بهترین و پرطرفدارترین بخش بازی بدون شک حالت مالتی پلیر است؛ جایی که می توانید به سبک بازی های محبوبی مثل League of Legends و Dota وارد مبارزات سه به سه بشوید. البته از آنجایی که وارهمر یک استراتژی نوبتی است، مکانیزم مبارزه متفاوتی را در مود آنلاین تجربه می کنید که البته بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

Space Wolf را می توانید به رایگان در iOS و اندروید تجربه کنید.

Warhammer 40,000: Space Wolf

Warhammer 40,000: Space Wolf

سازنده: .HeroCraft Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 636 / 495 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    خیلی خوبه .تقریبن تمومی عنوان های war hammer رو دنبال کردم و از کاراکترهای بازی خیلی خوشم میاد.اگه مردّدید که امتحانش کنید یا نه من میگم ارزشش رو داره

  • آریا
    آریا | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    real time هست؟

مطالب پیشنهادی