ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین تصاویر وان پلاس ۲ توسط سازمان TENAA منتشر شد

وان پلاس ۲ ظاهراً در اختیار سازمان چینی TENAA قرار گرفته تا مجوزهای لازم جهت عرضه در این کشور را دریافت نماید و البته همانند رسم همیشگی، حضور موبایل مورد بحث در سازمان یاد شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

وان پلاس ۲ ظاهراً در اختیار سازمان چینی TENAA قرار گرفته تا مجوزهای لازم جهت عرضه در این کشور را دریافت نماید و البته همانند رسم همیشگی، حضور موبایل مورد بحث در سازمان یاد شده بدین معناست که حالا قادریم تصاویر با کیفیت نه چندان بالا از آن را مشاهده کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در عکس های مورد بحث می توانیم حسگر اثر انگشت را در قسمت جلویی دیوایس ببینیم که با جزئیاتی که قبلاً در رابطه با آن به بیرون درز یافته بود مطابقت دارد. ضمناً تجهیزات مرتبط به فوکوس لیزری و دکمه ی mute نیز قابل رویت هستند.

بر اساس داده هایی که در اختیار TENAA قرار گرفته، وان پلاس ۲ نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا همان QHD دارد و از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ در کناره پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ بهره می برد.

۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصه های دستاورد جدید کمپانی وان پلاس به حساب می آیند.

ضمناً خود این شرکت قبلاً اشاره نموده که موبایل تازه اش به درگاه USB-C تجهیز شده و شواهد نشان می دهند با دیوایسی دارای فریم فلزی روبرو خواهیم بود. اما برای قطعی گشتن آنچه در بالا به آنها پرداختیم لازم است تا ۶ مرداد ماه، یعنی چند روز دیگر منتظر بمانیم تا مراسم معارفه ی وان پلاس ۲ به صورت رسمی برگزار شود.

OnePlus-2-is-certified-by-TENAA (1)

OnePlus-2-is-certified-by-TENAA (2)

OnePlus-2-is-certified-by-TENAA

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • سینا
    سینا | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    این دیگه چیه
    باورم نمیشه طراحیشو انقدر افتظاح کرده باشه !!!!!
    اون اثر انگشتش چرا اونجوریه
    اگه میزاشت پشت دستگاه که بهتر میشد و خوشکل تر !!
    من باورم نمیشه
    جلوش کپی سامی شده !!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی