ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار پوستری جدید از شیائومی، حاوی خبر رونمایی قریب الوقوع مچبند Mi Band 1S

روز گذشته پوستری از سوی شیائومی منتشر گردید که نشان می دهد مچبند جدید این شرکت به نام Mi Band 1S امروز رونمایی خواهد شد. سی و یکم تیرماه مصادف است با نخستین سالگرد رونمایی از نسخه اولیه Mi ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۰

روز گذشته پوستری از سوی شیائومی منتشر گردید که نشان می دهد مچبند جدید این شرکت به نام Mi Band 1S امروز رونمایی خواهد شد.

سی و یکم تیرماه مصادف است با نخستین سالگرد رونمایی از نسخه اولیه Mi Band و در پوستری که به زبان چینی منتشر شده، ذکر گردیده که «امروز اتفاقات خوبی رخ خواهند داد» و تاریخ ذکر شده در تصویر به 22 جولای یعنی امروز اشاره دارد.

گفتنی است که شیائومی تاکنون 6 میلیون عدد از نسخه اولیه این گجت را به فروش رسانده و به خاطر قیمت پایین آن (تنها 12 دلار)، این شرکت توانست 24.6 درصد از سهم بازار پوشدنی ها را به خود اختصاص داده و نامش را به عنوان دومین تولید کننده بزرگ دستگاه های پوشیدنی دنیا در سه ماهه نخست سال 2015 به ثبت برساند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مچبند Mi Band خواب شما را مورد پایش قرار داده و سلامتی و تمرینات بدنی تان را ارزیابی می کند. این دستگاه همچنین می تواند تلفن های هوشمند با برند شیائومی را فعال کند، با این همه، چون فاقد نمایشگر  است، برای استفاده از آن باید دستگاه را با یک گجت اندرویدی جفت (اصطلاحا پِر) نمایید تا بتوانید داده های ثبت شده توسط مچبند را مشاهده کنید.

نداشتن نمایشگر یک مزیت بزرگ دارد و آن اینکه دستگاه تا 30 روز به شارژ نیاز ندارد. اما تنها امکان افزوده شده به نسخه جدید این دستگاه آنطور که در شایعات آمده، پشتیبانی از استاندارد ارتباطی NFC است که قطعا قابلیت های زیادی را به این محصول اضافه خواهد کرد.

امروز همچنین نخستین سالگرد ورود شیائومی به بازار هند است، از همین رو پیش بینی می شود که به زودی خبرهای تازه ای از این شرکت به گوش برسد.

w-a

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reza
    reza | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    باسلام .دیجیاتوی عزیز لطفا یه بررسی بکنید اپدیت جدید برنامه mi fitکلا مشکل داره اصلا لاگ نمیشه .قراره تو ورزن جدید با گوگل فیت سینیک بشه .مشکل داره چند روزه داخل فوروم های شیاومی هم همه میگن لاگ نمیشه

  • Notam
    Notam | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    این محصول کپی از هیچ نمونه نیست و بسیار پر کاربرد و مفید است.
    جهت خرید محصولات شیائومی میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید.
    iranxiaomi.avablog.ir

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی