ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نادلا تایید کرد: مایکروسافت پرچمدار خوبی ندارد

همانطور که تایید خواهید کرد مایکروسافت برای رساندن خود به اندروید و iOS رقابتی دشوار را پیش رو دارد و یکی از انتقاداتی که همواره به این شرکت وارد می شود فقدان پشتیبانی توسعه دهندگان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۰

همانطور که تایید خواهید کرد مایکروسافت برای رساندن خود به اندروید و iOS رقابتی دشوار را پیش رو دارد و یکی از انتقاداتی که همواره به این شرکت وارد می شود فقدان پشتیبانی توسعه دهندگان از ویندوز فون است.

روشن است که توسعه دهندگان تثبیت شده و به نام، پلتفرم های ارائه شده از سوی اپل و گوگل را به عنوان منابع غنی درآمد در نظر می گیرند و در این میان، کمتر به ویندوز فون و مایکروسافت نظر می کنند زیرا این پلتفرم (که به زودی هم به ویندوز 10 موبایل تغییر نام می دهد) شاید چندین سال از رقبای قدر خود [البته دراین حوزه] عقب است.

اما یکی دیگر از ایراداتی که به ردموندی ها وارد می شود، فقدان محصولی در سطح پرچمدار است. البته تردیدی نخواهد بود که سری لومیا، ظرف سال های اخیر با موفقیت هایی روبرو بوده که البته این موفقیت نیز ثبات و استمرار کافی را نداشته و در برهه کنونی نیز همانطور که در جریانید، پرچمداری جدیدی از این سری در بازار وجود ندارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ظاهرا ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت نیز از این حقیقت به خوبی آگاه است و وعده داده که برای برطرف نمودن این شرایط در آینده نزدیک کاری انجام خواهد داد.

چندی است که صحبت از عرضه یک موبایل پرچمدار ویندوزی به نقل محافل بدل شده؛ در حالی که طرفداران اپل و اندروید با اطمینان کامل منتظر عرضه قریب الوقوع iPhone 6S و Galaxy Note 5 و مدل های پلاس آنها هستند، شایعات قبلی در مورد عرضه دو موبایل لومیا 940 و Lumia 940 XL در نمایشگاه IFA نقض گردیده و مشخص شده که دیگر خبری از این دو محصول نیست و در عوض باید منتظر دو موبایل دیگر به نام های لومیا 950 و Lumia 950 XL باشیم.

اگر موبایل 950 و مدل بزرگ تر آن تا ماه نوامبر (آبان امسال) از راه نرسند، تا آن زمان قطعا بسیاری از هواداران آیفون و سری گلکسی سامسونگ تصمیم خود را گرفته اند و دیگر برای انتخاب یک موبایل ویندوزی جدید دیر شده است.

اما نادلا پیشتر اظهار داشته بود که اگر شرکت های سازنده موبایل بخواهند شانس تولید محصولات ویندوزی را از دست بدهند آنگاه خودش قدم به میدان خواهد گذاشت و دست به کار می شود.

از طرف دیگر، بیش از یک سال است که مایکروسافت با وعده عرضه یک موبایل پرچمدار، به ارائه موبایل های اقتصادی و میان رده اکتفا نموده و همین مساله باعث بروز مشاجره های کلامی میان نادلا و تری مایرسون مدیر بخش دستگاه های موبایل این شرکت شده است.

اما امروز نادلا به نحوی گلایه های مخاطبان و کاربران ناراضی این شرکت را منطقی خواند و اظهار داشت که این شرکت در حال حاضر محصول مناسبی را برای بازار پرچمداران ارائه نمی دهد.

روشن است که تا پیش از عرضه ویندوز 10، باید در برخی از ساختارها تغییراتی اعمال گردد و علیرغم آنکه نادلا این مساله را تایید کرده، شنیدن این حقایق از زبان فردی که بهترین جایگاه را برای تغییر این اوضاع دارد، می تواند انگیزه بخش باشد.

نظر شما چیست؟ آیا مایکروسافت می تواند با ارائه ویندوز 10 شرایط را به نفع خود تغییر داده و اپل و سامسونگ را کنار بزند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ali1988
    ali1988 | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    نمیدونم متعصبای مایکرو کجان که چیزی نمیگن‌. البته حرفی هم نمونده که بگن

  • محمد
    محمد | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    لومیا 1520 یک شاهکار بود
    موندم چجور میخاد گوشی با اون کیفیت ساخت دوربیت و باتری و تکنولوژیا صفحه و ...بزنه
    من الان یه زرد رنگش دستمه و عاشقشم

  • hublot
    hublot | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    بقال میگه ماستم ترشه
    دیگه ببنید چقدر اوضاع خرابه
    .
    ایشالا پرچمدار جدید هم میاد
    البته کلا وینفون انچنان پرچمدارش مهم نیست
    مگه کلا قبلی ها چقدر فروختن
    هرکدوم 3درصد از 10 میلیون توی 3ماه
    یعنی 300هزارتا
    حالا مقایسه کن با مثلا ایفون 6 با 60 میلیون در 3ماه!
    مردم کلا پول زیاد واسه وینفون نمیدن و بهتره توی همون قیمت های 50دلار و 80دلار کار کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی